Ad 1] K LKPR potřebuješ kromě samotné scenerie i txv. AFD data, což jsou informace, které řeknou FS, kde jsou v custom scenerii letiště jednotlivé stojánky, pojížděčky, dráhy a spousta dalších věcí. Tyhle údaje se editujou v programu AFCAD a výsledek se pak přidává do FS. Pro FS2002 jsou tady na periskopu balíčky lkpr_afd..... Pro FS2004 zatím tato data nejsou k dispozici, ale Filip Dvořák tráví noci u kompu jejich tvorbou v neveřejné beta verzi a před pár thready ve fóru vypustil, že veřejnej AFCAD vyjde někdy tento nebo příští týden, takže se zřejmě máme brzy na co těšit. Sleduj fórum, témata AFCAD.
Ad 2] Další ulice jsou součástí balíčku LKPR. koukni se do návodu k LKPR a k VFRPraha na to, které BGL soubory umazat (z hlavy nevím, ale myslím, že je to v adresáří LKPR/Scenery/prg_area.bgl nebo tak nějak)
Ad 3] Autogen je algoritmus, podle kterého se na daném čtverci textury generují náhodné baráky (určuje v zásadě typ povolených baráků a hustotu jejich objevování) Tady Ti neporadim, mě to ve FS2004 taky blbne a autogen domečky se mi neukazujou (. Pomůže nám někdo další ?
Ad 4] IFR je létání podle budíků, kdy nepotřebuješ defacto vidět ven z kabiny. Všechno provádíš podle údajů na budících a podle navigace z ŘLP. Většina sportovního lítání se však provádí ve VFR.
Pro VFR platí asi tohle:
a) Orientuješ se podle mapy a významných bodů na zemi (silnice, řeky, domy, věže všeho druhu, zámky atd...)
b) Pokud letíš v prostoru třídy G (300 metrů nad zemí až ? 1500 metrů ?)nejsi naváděn ŘLP, pouze provádíš běžnou radiokomunikaci, tzn komunikuješ s řízením/info oblasti ve které se pohybuješ.
c) Nemůžeš lítat před východem a po západu slunce
Je toho daleko víc, ale tohle v zásadě jsou hlavní body. Pro pochopení jsou někde určitě nějaké tutoriály. Zkus si někde sehnat knížku "Učebnice pilota" Je toho tam sice trochu víc, než potřebuješ pro SIM létání ale dá ti to výbornej základ
|
|