Takze abych to upresnil aby navznikaly divoke spekulace.
V ramci jednoho BGLka, si muze kazdy cislovat letadla jak chce, navenek je potreba akorat zachovat kompatibilitu v nazvu. Tim odpada nechutne precislovavani, protoze staci abychom se domluvil na nazvech letadel. Pokud bude mit Karel na Berounsku zlina 43 pod cislem 1324 a nazvem "CZAI Z43" a ja ho budu mit pod cislem 725 a stejnym nazvem, budou obe BGLka fungovat v jedne FSce soucasne.
Ze stejneho duvodu mi nebude vadit, kdyz dam treba MiG-21 cislo 3564 a stejne cislo bude mit v jinem BGLku treba PAI Airbus. Objevi se oba.
Takze ted momentalne davam navrh - to tady na foru probrat a utvorit cesky standard pro GA + MIL AI provoz v cechach a soucasne zalozit site, ktera se tomu bude venovat. Technickou zravu takove site klidne zarucim.
Nadhodim ramcove pravidla jak bych si to predstavoval ( vicemene kopiruji kvalitni a zavedene postupy PAI a UT ) a kazdy si prihodte.
Zakladnim prvkem pro tvoreni balicku bude "domovske letiste" a kazde letiste bude mit svuj vlastni balik provozu. Abychom se vyhnuli prekryvajicimi se jmenum, navrhuji jmenou konvenci traffic_CZAI_ICAO.bgl. Tento balik pak bude absahovat vsechny lety letadel na okruzich ( nove vcetne touch and go ) i lety na jina letiste a zpet. Ty budou na tom webu ke stazeni
Dalsi casti bude databaze modelu. Ta bude centralne spravovana na tom webu a bude se postupne rozsirovat podle potreb. Modely rovnou budou splnovat AFCAD2 kriteria, aby byly kompatibilni pri GA po celem svete.
Posledni casrti pak budou samotna AFD data, take AFCAD2 kompatibilni, s tim ze si kazdy bude moc sve domovske letiste vytweakovat podle potreby az do urovne ADVANCED DESIGNER ve zminovanych AFCAD2 standardech. Soucasne navrhneme vlastni tabulku radiusu pro dana era v ramci ADVANCED DESIGNER tak, aby neporusovala pravidla navenek, ale nam umoznila vetsi rozliseni letadel. |
|