Jo tak, kdyz to beres takhle... V padesatejch letech, kdy litalo migu SKORO tolik, jako dneska ull, jich padalo mnohem vic. Kazdou chvili ull rozhodne nepada, jen je to medialne natolik zajimavy, ze se o tom zkratka vic pise. Ale to je omsele tema. A navic srovnavas nesrovnatelne. Vojensky (ale i dopravni) piloti potrebuji mraky lidi okolo,kteri se staraji o jejich let, ull leti sam, pohrichu dle GPS, do blbyho pocasi - to je zodpovednosti kazdyho jedince. Za let vojenskych pilotu zodpovida spousta dalsich lidi. Zase vojaci musi letet i kdyz by clovek radeji neletel. No, jak rikam, neda se to pausalizovat. Ale kazdopadne v letectvi plati vic, nez kde jinde, dobrej pilot = starej pilot, resp. kdo ma hodne velkej nalet, je dobrej a je to jedno, je-li vojak, nebo normalni clovek. Tedy ma-li stary pilot z AK 8000 hodin, je jiste lepsi, nezli pilot Gripenu s 800 hodinama. |
|