Koukám tuhle historku ještě uslyšíme mockrát ;o)
Ja bych to nazval "zapnutý mobil z pravomoci rozhodnutí kapitána". Nic víc, nic míň.
Nazval bys to nějak jinak ?
Mám pocit, že přebrat si to jako "důkaz, že mobily na palubě můžou být zapnuté", nebo jako "když je nezodpovědný kapitán, můžu být taky" je tak trošičku mimo mísu.
Mimochodem, asi je to pořád těžko pochopitelné...tak ti zkusím dát ještě jednu šanci
Což takhle - když to má zapnuté na palubce, vidí jak se to chová, co to působí letadlu a má možnost na to hrábnout a během pár vteřin to vypnout. Myslíš, že stejně optimistické to bude i v případě pasažéra na 27F, který ho má zapnutej v kapse od košile a říká si jakej je ale panečku king, že zase očůral nějakej předpis ?
Ano...jsou předpisy špatné, jsou předpisy komplikované, dokonce i zbytečné a zcela jistě jich je spousta překonaných.
Dělá to z nich předpisy nepodstatné, které se nemusí dodržovat ? A jak se nemusí dodržovat ? Co ještě ano a co už ne ? Kdo o tom rozhodne a kdo bude řešit případný spor, pokud dojde k nějakému problému ?
No jo...spousta otázek...já vím, někdy je prostě snažší toho cyklistu nechat ležet a šlápnout na plyn. Dyť tady příště přibrzdím, no bóže, jsem si nevšim. |
|