FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 26. 2. 2025, svátek má Dorota Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textura Blavy nechce byt vo formate DXT1 :-( Jeden příspěvek | Celý strom
Textura Blavy nechce byt vo formate DXT1 :-(   6. 8. 2003 / 14:04napis
Zdravim opat.
Mam jednu velku mega ORTO texturu Bratislavy, ktora ma ako BMP subor nieco cez 200MBa ako JPG 14MB. Podla postupu na stranke MarkyParkyho, treba texturu dat do formatu DXT1. Robim to pomocou ImageTool. BMP Textura sa mi nacita do programu v pohode a potom dam konvertovat do DXT1. Chvilu pracuje, co je normalne, ale potom vyhodi chybu v zmysle, ze program havaroval a neostalo mi nic ine ako chybovu hlasku potvrdit a uzavrel sa aj ImageTool. Podotykam, ze mam PC s 512 MB RAM + 512MB SWAP. SWAP som skusal zvysovat aj na 1GB, ale vysledok rovnaky. A prosim, tak textura vo formate DXT1 ma byt vacsia alebo mensia ako BMP ??? Myslite, ze ImageTool nezvlada take velke obrazky ???
Dakujem.
 1x  
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ