| | | DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 16:51 | |
| | Vážení,
vzhledem k tomu, že zkoušený se nějak neobtěžoval napsat na periskop, píšu já..
Dnes večer, se od 2000LOC koná na LKPR zkouška C1. Zkoušený je Michal Vorel.
Vzhledem k tomu, že dnes je event BHA směr Sofie, i přesto prosím všechny ostatní, co mají dnes v plánu lítat, aby si udělali čas a objevili se na LKPR. Ať ten provoz stojí za to..
Díky.
Mates |
| |
|
| | | Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 16:59 | |
| | BHA576 si odskočí ze světové tour v 19:30 LOC |
| |
|
| | | Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:24 | |
| | Tak co... stál ten provoz za to? a jak dopadla zkouška?
Cirrus (BLW027) |
| |
|
| | | | Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:33 | |
| | provoz z pohledu app slusny, akorat jako app me mrzelo ze bylo malo priletu, nebylo nad cim premyslet |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:41 | |
| | No, já jsem ti přizpěl příletem trochu netradičně... a vsdím se, že jak jsem žádal "airtaxi" na stání jih, tak jsem tě asi trošku překvapil a ze tvého hlasu nevypadalo, že by jsi věděl, co mi povoluješ ... (OKDSA -> EC-135) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:49 | |
| | tys pro me vypadal porad jako letadlo, normalne vrtulniky mivaji "zapornou" ground speed v labelu. takze jsi me zaskocil kdyz jsi misto pristani na 13 chtel na H2... pak uz to bylo jasne, taky jsem na frq rekl neco jako "aha, on to je vrtulnik" |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:52 | |
| | Zápornou GS? No, já jsem si to šinul z Hradce Králové cca 110kts IAS, tak to by se asi se zápornou GS moc daleko nedoletěl...jedině pospátku? Ne, dělám si jen legraci. Mluvil jsem o tom s kamarádem a příště se polepším. OKDSA nikomu, kdo EC-135 Krištofa 5 nezná asi nic neřekne, tak si příště kdyžtak dám K5 |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 00:10 | |
| | krystof 5 by byl jasny, ale na ruzyni me napadne jedine - ztratil se |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 00:38 | |
| | Si udělal výlet na ty zkoušky, které tam probíhaly a nestih je |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 00:42 | |
| | "zkousky"? asi mi neco uniklo
ja teda vim jen o jedne, a to na ruzyni |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 00:45 | |
| | heh... no... koukni na čas přízpěvku...to by mohlo posloužit, jako vodítko, jak moc mi to už v téhle chvíli myslí Jsem si jistý, že jsi t pochopil správně |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 03:25 | |
| | A nemelo by se (alespon pri VFR) po navazani spojeni rict neco jako:"vrtulnik Eurocopter 135, OKDSA..".a pak takovy ty dalsi veci?...Jen se ptam.. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 09:17 | |
| | Ja myslim ze na IVAO se vsechny lety berou jako podle planu (nebot ho musis tak jako tak vyplnit), takze asi staci dat imatrikulaci a "podle planu". A zbytek by mel ridici vedet. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 16:33 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 08:56 | |
| | Oni nemaj zápornou ... ale místo písmenka H/L/M, označující kategorii v úplavu, mají pomlčku (resp. měli u předcházejících verzí IVACu, teď už je to myslím opravené)... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 10:48 | |
| | no rikam... zaporna GS |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 27. 3. 2007 / 23:41 | |
| | no to je zajímavý... podle mě odlety taky nic moc, protože sem dostal direct CERNO a bylo
horší to bylo na oblasti Milan a Marseile, tam mě skoro ignorovali a já prolítal tak 3tuny uplně zbytečně. Fakt mě ti Italové a Frantící začínaj sr*t. Zlatí Češi !!!
Takovej provoz co byl dnes na PRG už sem dýl nezažil, ale je to možná proto, že jsem teď nemoh moc lítat. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:22 | |
| | He he.. tohle by si měl přečíst Hoaker.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:28 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:32 | |
| | to bude tim ze byla akce BHA. musim se priznat ze jako ridici je rad vidim na radaru. navic vcera byl "slusny" veznik a poustel to do luftu tak ze jsem ob jedno ero zkracoval na VLM a uz jsem ani nemusel vic resit separaci
a kdo mi bude nadavat za zkratku na CERNO priste z 06 poleti celou odletovku |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 16:55 | |
| | tim "slusnym" veznikem myslis koho ??
tam zadnej slusnej nebyl |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 09:08 | |
| | Tak to mas jeste dobry... Kdyz jsem videl, ze mam prilet z UUDD do LKPD, rikal jsem si aspone jeden prilet. LKAA_E_CTR mi ho z neznamnych duvodu predal na APP v okamziku kdy uz byl usazen v ILS, (nepochopil jsem pro ho tedy rovnou nedal na TWR). Podarilo se mi tedy z hlediska priletu pronest jedinou vetou - Preladte Pardubice vez 121.250. Kdyz jsem mu psal ze me to celkem stve, napsal "sry, co ti na to mam rict, muzes si na mne stezovat" Bohuzel jsem se nedovedel komu si mam stezovat na clena staffu a k cemu by to bylo dobre. Tak ze z meho pohledu je uterek obraz bidy a utrpeni, jest otazkou jestli je vubec zajem o obsazovani jinych letist ne LKPR. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 12:15 | |
| | Myslím,že určitě, ale spíš jako LKTB nebo LKMT... ty Pardubice mi přijdou takový trošičku zbytečný... nechci tím nikoho urazit,ale tak to vidím já. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 13:15 | |
| | ostrava uz je dlouho mrtva, asi tak od doby co jsem delal C1 a presel na ruzyni. i behem online uterku se v ostrave za vecer ukazou tak 3 era, z toho 2 mistni let's fly nebo nekdo jim podobny. je mozne ze se lidi boji padu fs v okoli ils 22. hodne se o tom psalo, nikdy se to uspokojive nevysvetlilo a nevyresilo |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 13:43 | |
| | Ze je na regionalnich letistich mensi provoz nez v praze je logicke, co mne nastvalo bylo, ze to LKAA dotahl az na zem, i kdyz vedel, je APP i TWR plne obsazene. Todle mi prijde uhozeny. Chci verit tomu, ze to byla chyba ridiciho, nikoli trend nebo umysl. Jestlize je tomu jinak pak bych se to rad dozvedel, dovedu si predstavit efektivneji straveny cas, nez jen koukat jak pekne to v mem CTR lita, bez meho pricineni.
Nicmene, jsem presvedcen, ze ma smysl obsazovat regionalni letiste. Kdyz piloti zjisti, ze je kazdy vecer APP, nebo TWR v provozu, zacnou tam litat casteji i treba na ukor LKPR, ktere ma pravo obsazovat jen hrstka vyvolenych. (pardon, chtel jsem napsat STAFFEM prezkousenych)
Uvidime, treba je to zcestna myslenka a Cirus/pinda ma pravdu, ze je to hazeni perel svinim.
p.s. otazka na staff: Na IVAO je zakazao se pripojovat soucasne jako ATC i jako pilot. Jsou situace, kdy by to nebylo az tak od veci. Nedavno jsem si obletaval svet a kdyz uz hodiny sedim u PC, neni problem mit otevrenou nejakou ATC (treba to regionalni letiste) a tam poskytovat servis. Proc to neni mozne? (neberu odpovedi typu "protze je to zakazane") Neni az tak velky probelm udelat si druhou registraci na IVAU, ale prijde mi to zbytecne. Samozrejme je nesmysl aby clovek letal okruhy a sam sebe ridil, ale je li nastavne AP, leti se v nerizenem prostoru, je i nekolik hodin hlucheho prostoru. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 13:54 | |
| | No, nebudu si tu hrát na žádného superextrazodpovědného, protože při svých pětihodinopvých letech na Kanáry apod. taky nejsem očima přilepený na panel Boeingu (pro nechápavé, nepohybuji se pouze v okně FS), ale nejsem si jistý, jestli by bezpečnosti přispělo, kdyby pilot ještě řídil někde provoz... Já vím, říkáš si, teď se nebude nic dít, půjdu chvíli řídit, ale najednou nastane stresovka, sejde se ti více příletů a ještě se do toho připojí řídicí na oblasti, kudy právě prolétáš, přesto že se připojuje jednou, maximálně dvakrát za deset let... A problémy jsou na světě |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:03 | |
| | No, ja se jen zeptam takhle - Ty sis nechal poletovat letadlo v prostoru, ktery patri do Tve kompetence a vubec jsi se neozval? To Ti to bylo jedno? Ty za ten prostor zodpovidas, co se Ti tam deje. Proto ani neni zadouci, aby jsi svou pozornost drolil k jinejm aktivitam, jako pilotovat pritom let apod. Chapu, ze to svadi v okamziku, kdy letis na FMC na Unicomu a zaroven vidis, ze na reg. TWR je tak jedno letadlo, ktery se da uridit. Stejne tak svadi prejit na cervenou, kdyz vidim ze nic nejede. Ale jednou tot ak je a jsou k tomu duvody. Nikdo Ti nebrani, aby jsi se pripojil na ATC az pristanes a skoncis let. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:21 | |
| | Tak to je přesně ta odpověď, kterou Alderan nechtěl číst |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:32 | |
| | Rad si prectu jakykoli nazor... zalezi zodpovednosti kazdeho, aby usoudil zda je unosne, aby se mohl venovat dostatecne obema cinnostem. Kdyz vim, ze poletim 4h nad oceanem, nebo na ruskem, neni problem otevrit na 3h ATC a ukoncit cinnost pred sestupem a pristanim, pripadne pred vstupem do rizenych prostor. Piloti se potykaji s problemem ze je malo ridicich, ridici zase narikaji, ze je malo provozu. Paklize by se tohle aplikovalo zodpovedne, mohlo by to mozna pomoci. Mozna je prave ta "(ne)zodpovednost" akteru na IVAU klicovy problem, proto se to smahem zakazalo, nevim... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:36 | |
| | Ano, bohuzel to tak je .. vetsinou za to opravdu muze mira nezodpovednosti nekterych jedincu, na kterou pak zbytek doplaci. Vetsinou se taky ruzna omezeni delaji az jako reakce, nikolivek jako primarni idea nekoho omezovat/buzerovat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:26 | |
| | kdysi davno jsem lital a pritom ridil, a ne ze tower... rovnou acc
dalo se to technicky zvladat, pak se zavedlo nebo mozna pripomenulo pravidlo o zakazu. protoze jsem delal nejake upravy ve scenerkach, sector filech apod potreboval jsem sam sebe videt na radaru (takze ivai pada), byl jsem napomenut supem, takze jsem to s nim zacal resit, rikal jsem mu at mi treba smaze hodiny (pze se de facto pocitaji 2x). dostal jsem odpoved ze ho netankuje kolik mam hodin, ale ze to zvysene/zbytecne zatezuje server. takze tak... dal to nemam potrebu resit |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:59 | |
| | Zkusim odpovedet na otazku soucastneho pripojeni ATC-PILOT, co kdyby sis takhle ridil, mel bys provoz, zaroven by se pripojil ridici na pozici kde bys zrovna prolitaval (treba bys o tom ani nevedel jako se to tuhle stalo mezi pilotem a ridicim v LKPD kdy to uz ridici a staffak "trochu" prehnali). Provoz ktery ridis ty by zhoustnul, jako pilot by ses blizil na sestup/priblizeni... Jak bys resil tohle? Musel by ses vykecavat na dvou kanalech, ridit dve veci (letadlo, IvAc). Sam vis, jaka je sranda sam ridit treba TUgo (popr. treba letadlo ktery nema VNAV, autothrottle,...), natoz aby ses staral o radar.
Navic "je to proste zakazane".
Druha vec ohledne rizeni letadel v tvym prostoru - mel jsem odlet z LKPD do LKPR, v LKPD mi (myslim Filip) na LKAA dal potrebny povoleni, pojizdel jsem k draze, najednou ses pripojil ty a davals mi FORCE ACT. Neslo to resit koordinaci pres LKAA? Stejne se ho musim ptat jestli jste ve spojeni, jestli o sobe vite, na jaky frekvenci mam byt atd. On ti predava letadlo, ne ze ja si jen tak preskakuju jak chci. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:35 | |
| | Stěžovat na ATC si můžeš u mě. Stěžovat na mě pak u CZ-DIR..
Takže stížnost pls do soukr. zprávy. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:33 | |
| | kde si muzu stezovat na CZ-DIR a IVAO-DIR prosim? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:37 | |
| | Na CZ-DIR u IVAO-HQ a na IVAO-DIR.. ňo asi u WORLD-GOD |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1- OT 28. 3. 2007 / 15:38 | |
| | a na World-Goda? Ten nemá nějaké reklamační oddělení? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1- OT 28. 3. 2007 / 15:42 | |
| | To už se, Soudruhu, musíš dopátrát na Bačkore. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:09 | |
| | jezisi kriste.. kazdej se jednou sekne a prehlidne nebo proste zapomene.... pokud byl husty provoz... proc to hned brat tak "osobne"... |
| |
|
| | | Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 07:38 | |
| | Tak, z mého pohledu to vypadalo dost zajímavě, 22 pohybů, 2 moje naprostý a zbytečný fataly, a par "malejch" chyb = 72/100 = Failed
Tak snad priste ( duben )
PS: mozna sem prihodim nejaky screenshoty...
Michal |
| |
|
| | | | Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 08:25 | |
| | Teď jsem kouknul do Tvého profilu a nestačím se divit.
Když si uvědomím, že jsem já ve Tvém věku teprve končil s pískovištěm...
Smekám klobouk za včerejší výkon, sice to nedopadlo, ale příště se to určitě povede.
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 08:43 | |
| | Drzel jsem Michalovi palce, bohuzel asi ne dostatecne...
Pridavam jeden screen, ale to uz bylo zaverem zkousky a na LKPR jiz celkem klid. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 12:02 | |
| | No, ja myslim ( vim ) kdyby nebylo tech dvou fatalů tak bych to dal.
A co se tyce toho od Vojtase, tak díky ...
este doplnim k tomu screenu od OK-PJM, tak to bylo uz fakt predposledni prilet, za nim uz jen PLK a konec, ale nejaky screeny mam " z toho nejlepsiho " tak je nekam dam ...
a jinak: DÍKY VŠEM ZÚČASTNĚNÝM !!! a doufám že minimálně v tomto složení se potkáme při druhém pokusu |
| |
|
| | | | Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 14:29 | |
| | Sice jsem to už říkal včera Michalovi na debriefu, ale pro zvědavce..
Do chvíle, než RTV357 ucpal pojezdovou F, před prahem rwy 06, si Michal vedl opravdu skvěle. Byl jsem spokojen. Pak udělal jednu velmi hrubou chybu při odletu letadla a zároveň příletu dalšího a o něco později další hrubici během nouze.
Jsem přesvědčen, že Michal je nadějný ATC a že na dalším pokusu se těchto fatálních chyb vyvaruje a s přehledem zkoušku udělá.
Jinak i já děkuji všem zúčastněným za provoz, bylo ho opravdu požehnaně (cca 30pohybů za 1h15min). Takový provoz bych si představoval na každou zkoušku.
Mates
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:29 | |
| | Uff, tak dúfam, že za mňa Michal strhnuté veľa nedostal, lebo celý zmätok (SSG022) bol na mojej strane...
Najprv som zle rozumel a zopakoval rolovačky, potom som logicky nevedel nájsť svoju gate...
Potom mi došlo že by som mal radšej zavadzať inde než na L, kde blokujem v podstate ideálnu TWY na uvoľnenie RWY, a pokúsil som sa vydiskutovať kam a kade to vlastne mám ísť... Michal to vyriešil nakoniec pekne, poslal ma na najbližšiu voľnú stojánku a ešte mi aj vysvetlil cestu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:43 | |
| | Ne, s tebou to nemělo nic společnýho.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:45 | |
| | to teda melo
to bylo hotove utrpeni navektorovat celou slovenskou vladu do ILS, ona ne a ne naletnout LLZ |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:52 | |
| | Vy ma nie a nie sklesať... nakoniec to dopadlo tak, že som musel chytať GS zhora a zároveň spomaľovať a dávať lietadlo do pristávacej konfigurácie... Vďaka bohu za interceptory |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 15:57 | |
| | jake "Vy"? to je teda mladez...
ja nevim kdo se mi tam prihlasil na VLM v hladine 220 nebo kolik |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 16:05 | |
| | Vy = APP a CTR, aby bolo jasno |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 16:09 | |
| | uz jsem se lekl ale nejsem si vedom ze bych te brzdil v klesani |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 16:35 | |
| | Nojo, 154ce,mršce, se moc do brždění nechce. A jak tě ATC žene kupředunebo tě naopak včas nesklesá a nepodaří se ti na konečné výšce zpomalit aspoň na 400-420 km/h, čekají tě na ILSce krušné chvíle. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 17:17 | |
| | jo, asi tak. RTV357 mě uplně nádherně rozhodil, ani ne v rizeni ale spis psychicky a to se asi pak promítlo do toho co nasledovalo za tim. Po RTV jsem měl taky " větší spotřebu papíru " na poznámky ...
PS: zatim prvni screen, a je ze zacatku akce ( vse na zemi, prvni povoleni, nekteri i na P/B) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 17:34 | |
| | Uprimne receno jsem se Borka az leknul jak procitene volal to emergency. Ani jsem nerozumel v cem vlastne byl problem jak to ze sebe vychrlil, jen jsem zachytil nejaky "flames". Pak jsem se staral o svy. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: DNES IVAO LKPR - Zkouška C1 28. 3. 2007 / 19:04 | |
| | To víš, Bořík - to je rozenej herec ) |
| |
|
|