|  | Re: Jak presne musim zalitnout SID, STAR, ENR atd.? 25. 3. 2007 / 00:14 | |
|  | Tu stvorcipu hviezdu mas vysvetlenu priamo na tom charte vlavo. Su dva typy waypointov:
1. Prvy typ (to je ta, na ktoru sa pytas) oznacuje bod, nad ktorym nemusis preletiet. To znamena, ze chvilu pred jeho dosiahnutim zacnes tocit do kurzu k dalsiemu waypointu. Tento typ bodov je pri RNAV procedurach pouzivany viac.
2. Druhy typ je logicky taky bod, kde az po jeho preleteni mozes zacat tocit do kurzu k dalsiemu bodu . Ak chces viac informacii, tak sa mrkni napr. tu: http://www.faa.gov/airports_airtraffic/air_traffic/publications/atpubs/atbarc/03-5.htm
A toto je skopirovana odpoved na podobnu otazku, ale z ineho fora (tzn. nie je z mojej hlavy ):
U B-RNAV ( všechny RNAV tratě u nás je to +/- 5NM na každou stranu od tratě ( myslím, že do této odchylky se předpokládádš, že se vejdeš 95% doby, co letíš ).
Jinak u P-RNAV ( TMA LKPR cca od 4.2008 ) je to jižjen plusminus 1nm.
|
| |
|