VNAV se disconnectne vždy v situaci, kdy není schopen FMC spočítat aktuální profil letu za využití standardních hodnot, zejména pro klesání (v překladu to znamená, že daný úsek není schopen sklesat při idle N1 a požadované limitní rychlosti - nevychází do toho descent rate.
Není to ani tak problém toho letadla, jako spíš těch příletovek, resp. způsobu jejich vytvoření pro PMDG. Je tam prostě příliš mnoho constraintů, které se vzájemně ovlivňují. Místo toho, aby se např. snažil držet jen rychlostní constrainty podle SLP a výškový měl jediný a to na RASIMu, tak jsou tam zbytečné mezischody. FMC se pak snaží dodržet limitní výšku každého takového schodu, místo toho, aby ta výška byla brána jen jako minimum.
Suma sumárum - nejlepší je to buď letět ve smyslu výšky a rychlosti ručně (SPD, V/S), nebo zrušit všechny constrainty a budovat je postupně odspodu (od RASIMu) a to jen ty potřebné. Vpodstatě stačí jen SLP, resp. to nastavit tak jako by to správně dělal pilot - začít zpomalovat dříve. |
|