|  | Re: Dopravák, nerovná sa lietanie 18. 2. 2007 / 09:48 | |
|  | No, duvod je myslim celkem jednoduchy. Paklize budeme brat ralitu, myslim, ze FS je blize velkym dopravnim letadlum. Pro rizeni maleho mnohem vice potrebujes dalsi vjemy, nez treba u B737. Jak se rika male letadlo se ridi prdeli, a to FS nedokaze nikdy poskytnout. Take se porad musis rozhlizet, sledovat zem, koure z kominu, reagovat na zvuky, chveni, odstredive sily, turbulence, odpory kormidel, ktere ve FS nejsou, a kdyz tak moc neodpovidaji ralite. U velkych letounu a IFR znacna cast techto vemu neni potreba, nebo je nepodstatna. Naopak je nutne presne cvakani prepinacu, dodrzovani rychlosti, podle pristroju, VS, zalezi pak na tom, na jakem stroji letis a co Te uchvati. Zacinal jsem na B737NG a opustil jsem ho v okamziku, kdy jsem zvaldl FMS, protoze pak uz se let podoba sledovani TV nebo videa. Kazdy necht si lita s tim, co ho tesi.... diky nude s B737 jsem pak zkousel stale "syrovejsi" stroje - behem letu porad musis neco delat, nakonec jsem skoncil u TU154. Diky tomu ze litam na malych letadlech pripada mi let s Z142 v porovnani s relanym Z142 jako olizovani zmrzliny pres sklo. |
| |
|