|  | Re: Dopravák, nerovná sa lietanie 18. 2. 2007 / 07:25 | |
|  | Tak abych tay odpověděl. Otázka není špatá, ale myslím, že se dozvíš zhruba tohle. Někdo má rád holky, jiný zase vdolky
Vždycky se čertím, když někdo napíše příspěvek a neodpoví v něm na otázku, takže: Já osobně létám Z-142 a Z-226. To je prostě paráda, jak jsi psal žádný autopilot, nahoru, dolů, doleva, doprava. Na Ivao mám potom nalétáno asi 320 hodin, Z toho asi 150 na malých strojích tohoto typu, popřípadě Be58 atd. Prostě aeroklubácká letadla. Ovšem zbytek je na ATR 72-500, Tu-154B-2 a teď už i B734. S malými letadly si jdu převážně zablbnout hodit akrobačku a hlavně vyzkoušet věci, které si v reálu nedovolím. S vyjmenovanými dopraváky je to něco jiného. Spustím k nim FS Passengers. Nechám nastoupit kaštany a jedu podle checklistu. A celý let nevím, jestli mi například nezačne klesat tlak v hydraulice apod. Někomu se to může zdát nudné, ale u Tupláku je to nutnost tam se bez checklistu neobejdeš a požitek z letu v jeho kokpitu... Je to letadlo, se kterýmmůžeš letět i 2500 mil a nudit se nebudeš. A v případě, že si sám budeš přečerpávat palivo, si rovnou můžeš podat žádost o dalš ruce
Už jsem výše zmínil, faktor, který ovlivňuje používání stroje. Pokud někdo létá v reálném provozu jako aeroklubák, věřím, že ho malá letadla tolik neosloví - prostě to není ono a radši skočí na letiště práskne do koní a má o 1000 procent větší zážitek. N simu se prostě "jen" vyblbne.
V kostce: Na Tvůj příspěvek není jednoznačná odpověď a buďme rádi. To nám tvoří potom na našich preferovaných sítích pestrý provoz. |
| |
|