Trošku to mícháš mezi sebou.
Nejdřív v rychlosti okrru jako takovej:
Po vzletu točíš první okruhovou zatáčku pak je crosswind (nevím český výraz) pak druhá okruhová (první a druhá se často lítaj spojené), pak letíš po větru, když jseš na úrovni prahu dráhy tak hlásíš po větru, pak je třetí, base leg, čtvrtá a finále.
Takže z praxe (na IVAO v tomto případě) je to tak, že z Tanga na finále RWY31 asi dostaneš rovnou to finále, vož v prxi znamená, že se zařadíš do čtvrté okruhové a frrr dolu. Pakliže bys dostal z Tanga po větru, což je nepravděpodobné, tak bych podle mého letěl do prostoru před místem hlášení po větru.
Pokud už z jakéhokoliv důvodu letíš po okruhu, tak v CTR vždy dostaneš mez povolení. Třeba to "zařaďte se do levého okruhu dráhy 31 oznamte po větru." Jak se ohlásíš po větru tak zas dostaneš třba. "Vyčkávejte v prostoru třetí okruhové zatáčky" a ty se tam začneš vrtět. A i kdyby jsi nedostal ten příkaz "ohlaste v poloz epo větru" tak se ohlásit je povinost. |
|