Diky.
Porad nechapu ten postup naletu na okruh a let po okruhy. Z toho co rikas vyplyva spousta rozporuplnejch informaci.
Jak teda spravne postpovat, kdyz: draha v pouzivani 31 a VFR prileti po Sierra-1 ?
Prileti na Tango a tam vyckava a pak dostane "po vetru 31" - klasicky pripad.
Podle toho co pises by mel letet nejdriv na sever az nekam nad Jenec. Tam to otocit a pres druhou zatacku vsoupit do po vetru. Pak letet paralelne s rwy celou cestu zase zpatky a teprve za Hostivicema ohlasit "po vetru" (protoze je to na prodlouzenem prahu 31). Pak pises ze davat prikaz finale je zbytecny protoze stejne bude tocit treti a ctvrtou. Puvodne jsem si myslel, ze kdyz dam letadlu prikaz letet po vetru, tak to musi drzet tak dlouho nez mu povolim neco jinyho a uprimne nedokazu si predstavit, jak se da ridit provoz, kdyz ti VFR z niceho nic zacne zacatet a nalitavat finale bez prikazu a vlastne v predem nedefinovane vzadlenosti od prahu.
Dik za pripadny vysvetleni.
VK |
|