| | Re: Gmax+scenerie - světla 27. 3. 2002 / 10:05 | |
| | Na foru na Avsimu se neco objevilo:
http://ftp.avsim.com/dcforum/User_files/3c90ff183ab793b1.html
ale je to pro letadla, jestli ti to pomuze u scenerie, to netusim ...
Me ta svetla u letadla fungujou. Musi se tedy delat trochu specialne - treba pro pristavaci svetlo se musi udelat 2 party s nazvem "Light_Land_..." ( treba Light_Land_01 ) a ty se musi slinkovat mezi sebou - ten prvni part pak jakoby urcuje polohu svetla a ten druhej pak sviti. ( musi mit jeste ten material )
Ale jak rikam, funguje to asi jen s letadlama.
Jinak ruzny nazvy se daj zjistit, kdyz si ten soubor makemdl.exe otevres v nejakem HEX editoru - daj se tam pak najit vsechny ty specialni tagy a nazvy.
Co zatim vim, tak dulezity jsou hlavne nazvy partu a pak nekterejch materialu. Nazvy textur az tak dulezity nejsou - jedina vyjimka zatim byla u fiktivni textury pro promitani pristroju v 3D kokpitu. |
| |
|