| | | Gmax+scenerie - světla 27. 3. 2002 / 07:43 | Libor |
| | Stále bádám na "rozsvícenými" světly. Žlutá nebo jiná barva v noční textuře mě neuspokojuje. Nahlédl jsem do diskuze o tvorbě letadel a vyzkoušel radu pro letadla na scenerii: pojmenovat materiál světla "light_nav". A ejhle. Těleso "zmizelo".
Je někde uceleně informace o názvech materiálů a textur? |
| |
|
| | | Re: Gmax+scenerie - světla 27. 3. 2002 / 10:05 | |
| | Na foru na Avsimu se neco objevilo:
http://ftp.avsim.com/dcforum/User_files/3c90ff183ab793b1.html
ale je to pro letadla, jestli ti to pomuze u scenerie, to netusim ...
Me ta svetla u letadla fungujou. Musi se tedy delat trochu specialne - treba pro pristavaci svetlo se musi udelat 2 party s nazvem "Light_Land_..." ( treba Light_Land_01 ) a ty se musi slinkovat mezi sebou - ten prvni part pak jakoby urcuje polohu svetla a ten druhej pak sviti. ( musi mit jeste ten material )
Ale jak rikam, funguje to asi jen s letadlama.
Jinak ruzny nazvy se daj zjistit, kdyz si ten soubor makemdl.exe otevres v nejakem HEX editoru - daj se tam pak najit vsechny ty specialni tagy a nazvy.
Co zatim vim, tak dulezity jsou hlavne nazvy partu a pak nekterejch materialu. Nazvy textur az tak dulezity nejsou - jedina vyjimka zatim byla u fiktivni textury pro promitani pristroju v 3D kokpitu. |
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax+scenerie - světla 27. 3. 2002 / 10:10 | |
| | me se to nepovedlo. zkousel jsem to pred casem - mozna je to taky tim, ze svetla na letadle se zapinaji/vypinaji, takze pokud pouziju Land_light, je vlastne pri najeti scenerie vypnuty... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Gmax+scenerie - světla 2. 4. 2002 / 08:21 | Libor |
| | Něco na tom bude, protože když jsem použil některý ze speciálních jmen materiálů, tak objekt zmizel. Asi je vypnutý |
| |
|
|