FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
programovanie do fs9 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: programovanie do fs9 - gauges ve VC   10. 1. 2007 / 14:47
Sněhulák   
Snad mám pravdu a nepýši gyzd.:
Jde o to, že ve VC, který je součástí modelu např. z gmaxu, je zadefinovaná plocha (např. palubní deska). Jde o plochu obelnikoveho či čtvercoveho tvaru.. Těch ploch tam je obvykle vice.. např. 1 pro zakladni budiky, 2 pro radio panel atd... Na tuto plochu pak lze umístit gauges jakýkoliv.. tak jako ve 2D panelu.. Nemá-li však vc v rámci modelu tyto plochy vytvořeny, případně neznáš jejich jména, tak máš smůlu...

V panel.cfg najdeš, obvykle ke konci, stať

[Vcockpit01]

Background_color=0,0,0
size_mm=1024,1024
visible=0
pixel_size=1024,1024
texture=$vc_panel

gauge00=cva_Z43_v1_0!Kompas, 532,407,100,49

právě texture=$vc_panel je označení oné plochy... nejedná se o žádnou texturu jako takovou.... syntaxe budíků je pak stejná jako v 2D panelu, pozicování je vůče té "virtuální ploše"....
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ