Servus.
Ad 1) To BMP nieje až také neexistujúce. Ono sa používa pri otextúravávaní 3D modelu napr. v Gmaxe, 3Dmaxe a pod. Funguje to tak,že si vytvoríš textúrku, na ktorú si virtuálne poukladáš všetky prístroje - zodpovedá rozmiestneniu v panel.cfg v časti VC. (Pre jednoduchšiu prácu si tam tvorcovia VC poukladajú "obrázky" prístrojov v nejakej statickej polohe v skutočnej veľkosti) No a touto textúrkou potom otextúruješ objekty v kokpite. Takže v konečnom dôsledku časti textúry, ktoré sú v panel.cfg vedľa seba môžu byť v kokpite úplne na rôznych miestach, môžu byť použité na viacerých miestach prípadne nemusia byť použité vôbec. Celkom dobre je to (aj s obrázkami) vysvetlené v SDK ku FSX. Ak máš Deluxe verziu FSX pozri si to tam.
Ad 1b) Netuším
Ad 2) Myslím, že nedá. Pokiaľ viem, je to počiatok súradnicového systému, v ktorom bol robený model (v 3Dmaxe, Gmaxe ..). V tomto bode som si nie celkom istý. |
|