FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 27. 9. 2024, svátek má Jonáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
programovanie do fs9 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: programovanie do fs9   10. 1. 2007 / 10:55
statikbeno
Servus.

Ad 1) To BMP nieje až také neexistujúce. Ono sa používa pri otextúravávaní 3D modelu napr. v Gmaxe, 3Dmaxe a pod. Funguje to tak,že si vytvoríš textúrku, na ktorú si virtuálne poukladáš všetky prístroje - zodpovedá rozmiestneniu v panel.cfg v časti VC. (Pre jednoduchšiu prácu si tam tvorcovia VC poukladajú "obrázky" prístrojov v nejakej statickej polohe v skutočnej veľkosti) No a touto textúrkou potom otextúruješ objekty v kokpite. Takže v konečnom dôsledku časti textúry, ktoré sú v panel.cfg vedľa seba môžu byť v kokpite úplne na rôznych miestach, môžu byť použité na viacerých miestach prípadne nemusia byť použité vôbec. Celkom dobre je to (aj s obrázkami) vysvetlené v SDK ku FSX. Ak máš Deluxe verziu FSX pozri si to tam.

Ad 1b) Netuším

Ad 2) Myslím, že nedá. Pokiaľ viem, je to počiatok súradnicového systému, v ktorom bol robený model (v 3Dmaxe, Gmaxe ..). V tomto bode som si nie celkom istý.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ