Problem s FPS u pristroju ve VC je dan tim, jak moc prasacky je ten VC udelany. Velky vliv na refresh (a tedy i plynulost pohybu rucicky) ma pocet projekcnich bitmap. Kazda takova bitmapa je vlastne textura, na kterou se neustale vykresluji pristroje a pokud je hodne pristroju i projekcnich bitmap, tak to samozrejme trva neumerne dlouho a na pristrojich ve VC je znat prodleva a neplynuly pohyb rucicek. Hodne autoru si setri praci tim, ze proste udela x projekcnich ploch v kokpitu, na kazdou namapuji samostatnou projekcni bitmapu (v podstate co bitmapa, to jedna VC sekce v panel.cfg). Sice maji snazsi rozmistovani pristroju, ale jejich chod neni plynuly.
Vtip je v tom, ze si staci uvedomit, ze projekcni bitmapa neni nic jineho nez textura, byt dynamicky generovana. staci tedy umistit pristroje na jednu (klidne i vetsi) projekcni bitmapu a jednotlive pristroje potom mapovat na projekcni polygony v modelu. Chod pristroju je pak plynulejsi, protoze se musi vykreslovat jen jedna bitmapa. Takhle to treba mame v Z-43.
Mno a co jsem tim chtel rict. Zalezi na tom, jak je model udelany. Obcas pomuze zhorseni kvality VC v nastaveni, obcas nepomuze ani svecena voda. |
|