FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 3. 12. 2024, svátek má Svatoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Framerate pristroju ve VC Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Framerate pristroju ve VC   22. 12. 2006 / 09:58
JBr   
Problem s FPS u pristroju ve VC je dan tim, jak moc prasacky je ten VC udelany. Velky vliv na refresh (a tedy i plynulost pohybu rucicky) ma pocet projekcnich bitmap. Kazda takova bitmapa je vlastne textura, na kterou se neustale vykresluji pristroje a pokud je hodne pristroju i projekcnich bitmap, tak to samozrejme trva neumerne dlouho a na pristrojich ve VC je znat prodleva a neplynuly pohyb rucicek. Hodne autoru si setri praci tim, ze proste udela x projekcnich ploch v kokpitu, na kazdou namapuji samostatnou projekcni bitmapu (v podstate co bitmapa, to jedna VC sekce v panel.cfg). Sice maji snazsi rozmistovani pristroju, ale jejich chod neni plynuly.

Vtip je v tom, ze si staci uvedomit, ze projekcni bitmapa neni nic jineho nez textura, byt dynamicky generovana. staci tedy umistit pristroje na jednu (klidne i vetsi) projekcni bitmapu a jednotlive pristroje potom mapovat na projekcni polygony v modelu. Chod pristroju je pak plynulejsi, protoze se musi vykreslovat jen jedna bitmapa. Takhle to treba mame v Z-43.

Mno a co jsem tim chtel rict. Zalezi na tom, jak je model udelany. Obcas pomuze zhorseni kvality VC v nastaveni, obcas nepomuze ani svecena voda.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ