| | Re: Re: Re: Objekt z GMAXu na více míst 19. 12. 2006 / 17:04 | |
| | Děkuji všem za odpovědi. Rád bych si pár věcí upřesnil:
Rozkopírovat objekty v GMAXu nechci právě proto, že by byly různě utopený nebo v luftě.
EZ scenery asi nepřipadá v úvahu právě prtože je pay (pro moje potřeby přeci jen luxus)
Takže
1)pokud budu psát souřadnice přímo do XML a pak zkompiluji do BGL je to tak, že napíšu do jednoho XML všechny ty souřadnice (řekněme 10 pozic) pro jeden exportovaný objekt a bude z toho jedno BGL s deseti domečky?
2) o RWY12 jsem uvažoval - má to nějaké nevýhody? Třeba pro další uživatele scenerky? Bude to normální scenerka? Má to nějakej větší vliv na FPS oproti klasické tvorbě přímo v GMAXu? |
| |
|