Nevím to jistě, ale mám dojem, že obecný postup, který dodržuji při svém simulovaném létání je takový, že ihned po vstupu do letadla zapínám navigační světla. Tím dávám najevo že sem "in" a že se něco bude dít. Před spuštěním motorů, je li letadlo vybaveno beaconem (majaček) tak je dle předpisu nutné tento zapnout, čímž se indikuje pozemnímu personálu výstraha o spouštění motorů. Beacon se vypíná po přistání a vypnutí motorů.
S navigačními světly a s beaconem si vystačím až na vyčkávací. Při vstupu na dráhu zapínám strobáky/antikolizní světla a ta se vypínají po uvolnění dráhy.
Taxi a přistávací světla pravděpodobně spadají do kolonky "as required", ale mám dojem že jsou oblasti, nebo to definuje interní předpis operátora, kde je třeba nutné mít zapnutá přistávací světla ve výšce pod 10000ft a podobně...
Tak asi takhle to dělám já... Jak moc je to reálné nedokážu posoudit, ale tento postup sem vygeneroval na základě průzkumu této tématiky různě po internetu a po nezčetných dotazech a odpovědích od strýčka Googla... |
|