FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 1. 2025, Tři králové Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ostruhový podvozek Jeden příspěvek | Celý strom
Ostruhový podvozek   6. 11. 2006 / 15:48
tonde   
Prosím někoho znalého, aby mi vysvětlil opodstatněnost přistání na tři body při podvozku se zadní ostruhou. Měl jsem dnes debatu s kolegou a nějak logicky jsme se usnesli, že přistávat na tři body je celkem ptákovina, neboť ostruha určitě svou konstrukcí nevypadá jako hlavní a tudíž přistávací podvozek. Logické podle mně je sednout na hlavní a až při vytrácení rychlosti položit ostruhu, ovšem zase nevím, jak je to vlastně s výdrží - při klasickém podvozku s příďákem - alespoň na rourách - byla frajeřina sednout hezky natažený a držet příďák co nejdýl v luftu - jen bylo třeba správně trefit okamžik, kdy ho položit, aby rychlost nebyla už moc malá a neprásklo se příďákem o dráhu, tedy i při dojezdu na dráze se neustále dotahovalo a drželo kolečko ve vzduchu. Jak je to tedy při zadní ostruze? Děkuji.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ