Prosím někoho znalého, aby mi vysvětlil opodstatněnost přistání na tři body při podvozku se zadní ostruhou. Měl jsem dnes debatu s kolegou a nějak logicky jsme se usnesli, že přistávat na tři body je celkem ptákovina, neboť ostruha určitě svou konstrukcí nevypadá jako hlavní a tudíž přistávací podvozek. Logické podle mně je sednout na hlavní a až při vytrácení rychlosti položit ostruhu, ovšem zase nevím, jak je to vlastně s výdrží - při klasickém podvozku s příďákem - alespoň na rourách - byla frajeřina sednout hezky natažený a držet příďák co nejdýl v luftu - jen bylo třeba správně trefit okamžik, kdy ho položit, aby rychlost nebyla už moc malá a neprásklo se příďákem o dráhu, tedy i při dojezdu na dráze se neustále dotahovalo a drželo kolečko ve vzduchu. Jak je to tedy při zadní ostruze? Děkuji. |
|