No a v tomhle se prave pletes. Probehly i pokusi, pri kterych LKAA_CTR stanoviste zastupovalo jednotlive AFIS. Probihalo to tak, ze pilot pri vstupu do AFIS volal primo informacni sluzbu bez ohledu na to, ze ma na RW CTR. Ten se take podle toho choval a dale komunikoval s pilotem, jako Info. Uz nejakou dobu se snazim prolomit mitus o omezeni siti I/V na "velke" letani. Tak treba zrovna dneska probehl ve Finsku na IVAU obrovsky VFR slet. Slo o presun asi 20 letadel, coz je na online pomery pomerne hodne. Nemyslim si ani, ze by technologie tech dvou siti zabranovala malemu provozu. Ja sam letam v realu Golfu, coz je maly ultralehky letadlo. I v FS di rad zalitam online ztreba ve Z142. Mozna by bylo zajimavy domluvit se a usporadat jeden slet s temi, kteri doposavad "opovrhovali" I/V. Mozna by to pro mnohe bylo zajimave zjisteni.
Rad bych se dozvedel, proc si myslis, ze je na techto sitich neproveditelna simulace aeroklubovych letist.
Radek |
|