FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX - zarovnani Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: GMAX - zarovnani   10. 10. 2006 / 13:52
Milan Lisner   
Ve starsich verzich MAXu se pouzival jen editable mesh - ten pracuje pouze s 3-uhelnikovymi polygony. Pak ti to pri tom rezani vytvari dalsi vrcholy i na tech spojovacich hranach ( u kterych mas vypnutou viditelnost )

Pozdeji pridali editable poly a tam se pracuje i s vice uhelnikovymi polygony.
Mezi temi 2 stavy se da podle potreby prechazet, pres quad menu: Convert to ...

Ja treba vetsinu veci delam v rezimu prave editable poly. Lisi se i nabidka funkci oproti e-mesh. Pro export by to nemelo vadit, protoze do X souboru se to nakonec stejne dostane jako 3-uhelniky, tedy jakoby editable mesh.
V rezimu editable mesh se zase napr. lip kontroluji a obraci ty uhlopricne hrany ve 4-uhelnikovych polygonech, aby na zakrivenych plochach nebyly propadliny atp.

V helpu Gmaxu najdes i popis:


Editable Mesh
-------------
An editable mesh is a type of deformable object in gmax. An editable mesh is a trimesh; that is, it uses triangular polygons. Editable meshes are useful for creating simple, low-polygonal objects or control meshes for MeshSmooth modeling. You can convert a patch surface to an editable mesh. Editable meshes require little memory, and are a natural method of modeling with polygonal objects.


Editable poly
-------------
An editable poly is a type of deformable object in gmax. An editable poly is a polygonal mesh; that is, unlike an editable mesh, it uses polygons of more than three sides. Editable polys are useful in that they avoid invisible edges. For example, if you use a cut-and-slice operation with editable polys, the program doesn't insert extra vertices along any invisible edge. You can convert editable meshes, splines, primitives, and patch surfaces to editable polys.
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ