Ahoj, pokud vím z vlastní zkušenosti, tak FS nevadí ani tak složitější objekty, jako spíš jejich velký počet. Když do scenerie bouchneš 2-3 složitější baráky, tak je to OK, ale nedej bože když olemuješ RWY 2 stovkama stříšek po 3 polygonech na každou ... A na délku načítání scenerky má největší vliv množství použitých textur. Tady se to dá celkem v pohodě omezit, resp. optimalizovat. Poskládej je tak, aby v jednom fily byly všechny textury pro každou budovu, nebo všechny textury pro skupinu objektů co se ve scenerii nachází na stejném místě. FSko pak nebude muset kvůli baráčku načítat 4 různé soubory s texturama, i když z nich pak použije jen výřez 100x150, např. Snad jsem to vysvětlil nějak rozumně.
A předělání scenerie do GMAXu je dobrá cesta co do rychlosti,a le je to zrádný. Stejná scenerie je při kompilaci přes GM rychlejší, ale zase to svádí použít větší počet polygonů a pak jsi tam kde jsi byl. Z LW se dá geometrie exportovat do DXF přes plugin od Jirky Masníka a pak si ho v GM otexturuješ a vyexportuješ. |
|