tak, tak... ) zilinske letisko a samotne pristavanie nan by som prirovnal ako trafit sa s moravou na praskarske letisko )))
standard dme approach je tam robene cez dve NDB a naviac FAF je definovany nadmorskou vyskou a zameranim z dalsieho NDB, z Duboveho..cize celkom sa na adfku nastukas...idealny pripad je vtedy, ked letis na starych, aeroklubackych Z-43 a trenujes si standard ndb app. mas tam stare ARKcko s tym kruhovym ladenim frekvencii..celkom sa zapotis, ked vstupis do holdingu a ladis zo 404 na 508, z 508 na 404 zo 404 na 310 a z 310 na 508 ))
nehovoriac o tom, ze obe NDBcka su pri vode... 404ka pri jazere a 508micka pri vahu...ked sa k tomu prida este sychrave, alebo dazdive pocasie, je krasne vidiet jednu z prirodzenych chyb NDBciek, ktora sa v podstate neda regulovat... clovek si mysli, ze je na final tracku, ale v skutocnosti leti cca pol kilometrika od zostupovej osi...az ked clovek sklesa do minim pod mraky a mraky v podobe Jeppesen brylov, alebo zaclonky zmiznu sa usadi na skutocny final track..je to docela zabava a moc tym pilotom ATRiek nezavidim )
takisto by som rad vedel, ktory puk pustil spravu o tom, ze v LZZI sa ide instalovat ILS, ako splnenie podmienky CSA na to, aby bola zriadena druha linka LKPR-LZZI..
osobne si to neviem predstavit...take ILS priblizenie za sucasnej situacie, nakolko keby tam bol ILS, tak TDZ - touch down zone by sa nachadzala cca v polovici sucasnej drahy )) kacicky sa vymyslaju aby bolo o com pisat )) |
|