Tak jsem taky testoval a při nastavení všeho na max. (mám jen 17" monitor, takže v 1024x768) jsem na nějakých 20-25FPS, ale chvílemi při otočení k pevnině (ovšem ne kamkoliv, jen určitým směrem) padalo FPS na 10. Ale zatím jsem nepřišel na to, co konkrétně to dělá. Autíčka to určitě nejsou, protože nad jinou částí ostrova, kde taky autíčka jezdí, FPS vůbec neklesalo. Možná nějaké lodě, ještě jsem s tím moc nelaboroval. Jinak je to demo zatím procpané chybami, při změně pohledu občas celá krajina venku zčerná, při pohledu zvenku na letadlo v rytmu blikání stroboskopu problikávají textury letadla atd. Dobrý je ten dynamický pohyb hlavy ve virt. kokpitu v závislosti na přetížení a taky to, že při vyvolání nabídky pravým tlačítkem myši na ploše nedochází k zastavení simulace. Taky se mi ve zvuku líbí ten křik racků Ale řekl bych, že aspoň zatím se mi nezdá grafický přínos dost velký na to, jak je to náročné na grafiku, ale podle dema bych nesoudil. Přeci jen je tam ještě plno chyb. Jen je opravdu nutno ocenit, že oblačnost ani ta nehjhustější při nastavení na max. nemá prakticky žádný vliv na FPS, takže při letu výš, kde se nezobrazuje tolik detailů země FPS absolutně nekolísalo a drželo trvale na 25, kde ho mám locknutém, ať byla čistá obloha nebo jsem prolítal vrstvou oblačnosti. To beru jako velké plus. Zřejmě MS použil komprimované a málo objemné textury, protože zjistil, že na výsledný vzhled to nemá vliv a ušetří to spoustu FPS. No, ještě budu laborovat. |
|