Ještě to okomentuju, světlo opravdu svítí, efekt je stejný, jako reflektor namířený do krajiny. Tj bez něj není nic vidět a osvětlené věci jsou jasně viditelné. A netýká se to jen země, ale veškerých objektů v kuželu světla, který kopíruje i veškeré terénní nerovnosti. Prostě jako v reálu. Ne jak ta trapná napodobenina ve FS, která vypadá jen jako světle šedá trojúhelníková placka položená na zem před letadlem, která nic neosvětlí. Tohoto systému "osvětlení" se FS zarytě drží už mnoho (asi všechny) verze zpětně a bohužel ani FS-X tento neduh neřeší. Ne že by mi to nepřekonatelně vadilo, ale opravdu je takové způsob "osvětlení" archaický a vzhledem k tomu, jak se během té doby změnil vzhled celé krajiny směrem k reálu, čekal bych konečně i změnu tohoto. Jinak ty screeny z Train simulátoru na pohled zase tolik neřeknou, ale když to člověk "pilotuje" a vidí, jak to ten reflektor dynamicky osvětluje vše před vlakem jako v reálu, je to prostě paráda. Kdo má možnost, silně doporučuji vyzkoušet. A to je prosím simulátor z roku někde okolo 2000. No nic, tento postesk nad nočním osvětlením píšu snad při vydání každé nové verze FS a tajně doufám, že jednou už ho psát nebudu muset  |
|