No hezky se to čte ale proste si myslim ze to neni realny pochop ze kazdej krome pocitace ma jeste jine činnosti(kdyz neni na vozíku nebo na neschopence) prace škola atd potom jeste nejake jine povinnosti , děti atd . a pak mu treba zbudou 1-2 hod. na to aby se odreagoval letem nebo řízením protože ho to BAVI (tim nemyslim lidi co vubec nevedi ktera bije) a vzhledem k tomu ze letectvi všeobecně neni zadna jizda tramvaji a tech znalosti je treba opravdu hodne tak ta vyuka trochu trva a nemyslim si ze ma kazdej chut se nejprve 3 mesice učit z manualu aby si mohl konečne zalitat na Ivau. Ja znam filosofii staffu - zkvalitnovat aby sem litali cizinci to už sem slyšel mockrat ale fakt je ten že se to stale nedari a buhvi jestli se to podari jsem na Ivau od 09/2005 a moje zkusenosti jsou takove že aktivita spiše klesa než aby stoupala krome ohlasenejch akci a uterku trochu i nedeli pres den prakticky nulovej provoz večer obcas obsazena ATC pozice LKPR_TWR , APP velmi zridka , az ted posledni dobou přibližne od 20:00 hod CTR ale to je vetšinou jen jeden človek ,regionalni letiště prakticky stale bez obsazeni nebo jen na 15 min kuli jednomu eru. Chtel bych se jednou dočkat provozni aktivity sousedniho nemecka tam se lita v 11:00 jako u nas v utery ve 20:00 jiste je to asi dano tim že nemecko ma vice obyvatel tím pádem i víc virtuálů ale je to opravdu jen tim??????????- neveřím |
|