Jenže si při své argumentaci neuvědomuješ jednu věc - právě momentální stav je onen křehký kompromis. Provedu takové shrnutí dosažených hodností a pak možností jak kdo může řídit, a každý zvašte sám:
S1, S2 - žádná kvalifikace
S3 - prošel teoretickým testem, ve kterém prokázal že umí ovladát SW a zná základní pojmy z letectví
C1 - prokázal prakticky i teoreticky, že dokáže řídit na věži v hustčím provozu (odpovídajícím standardnímu úterku)
C2 - prokázal prakticky i teoreticky, že dokáže řídit na approachi v hustčím provozu (odpovídajícím standardnímu úterku)
C3 - prokázal prakticky i teoreticky, že dokáže řídit na oblasti v hustčím provozu (odpovídajícím standardnímu úterku)
A teď si shrňme omezení:
LKAA_CTR - S3 do 1300 UTC, C1 od 1300 UTC
LKPR_APP - S3 do 1300 UTC, C1 od 1300 UTC
LKPR_TWR - bez omezení do 1300 UTC, S3 od 1300 UTC
regionální APP - S3 po celý den
regionální TWR, LKPR_GND, _DEL - bez omezení celý den.
Takže když to srovnáme s tím nahoře, tak nám vlastně vychází, že kdokoliv, kdo si projde manuál IVACu a odkliká test na který má 45 minut a manuál k dispozici, tak může do 1300 řídit bez omezení kdekoliv, a od 1300 poskytovat APP na regionech, a kdo si dá trošinku víc práce a udělá C1, může řídit kdykoliv a kdekoliv. Takže když to rozeberu, tak tady vlastně neexistuje situace, že by si někdo někdy neměl kam sednout kvůli příliš striktním pravidlům. Mohl bys mi prosím tedy konkrétně ukázat kde je tento systém příliš přísný?
|
|