No takze skusim sa pripojit do diskusie aj ja:
Problem ktory vidim ja je ten ze Concord vyzaduje specificke podmienky aj na ATC, Concord pokial ja viem ma okrem vyssych prevadzkovych rychlosti este jednu podstatnu vec ze ma podstattne inu manevrovatelnost nez ostatne bezne masiny, proste chce to vyssie polomery zatacok s cim ako ATC musime pocitat ze su urcite priletovky, ktore Concord nieje schopny proste zaletiet , hlavne trate kde treba moc manevrovat. Mne ako ATC ide o toto ze za prve nie kazdy pilot dokaze lietat s touto masinou a rovnako, nie kazdy ATC pozna postupy a moznosti Concorde, cize toto je dovod preco by som neradil lietat s touto masinou, lebo by sa mohlo stat ze neskuseny ATC da sice spravny prikaz ale postup pre Concorda je trochu iny a ak je za kniplom Concordu este pilot ktory s tym nedokaze letiet tak su kvoli tomuto zbytocne problemy, hlavne ak napriklad je husty traffic v danom TMA. Nechcem tym odradzat pripadnych pilotov, ale bolo by dobre ak by si zvazili vsetky moznosti ze ako dokazu lietat a ako zvladaju s touto masinou pripadne nestandartne situacie. Osobne by som napisal to co napisal tusim Lukas pri A380, ale toto je Vas FIR takze Vam do toho nechcem kecat.
Peto |
|