FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nejrychlejší z BHA Jeden příspěvek | Celý strom
Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 17:51
Gustav ( BHA576 )   
Tak Vám ukážu obrázek nejrychlejšího koně ze stáje Bohemia Airlines.
Snímek je po přistání z Atén. LKPR stojánka č. 38.
28156 B / 600 x 419 / Concorde_BHA.JPG
 

Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 18:20
Mako
jj...hold uz neleta
 

Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 18:37
Priskac   
este jedine stastie, lebo nechcem si predstavit novacikov ktory nevedia lietat ani na malej cessne ako lietaju na IVAO s tymto, to by sme ako ATC mali o zopar sedivych vlasov viac na hlave a pevne dufam ze aj tato masina ostane Gustave iba v tvojej sukromnej zbierke rovnako ako 380-tka....
 

Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 18:43
Fabo™   
Pripadne v zbierke ludi ktori s tym vedia lietat.
 

Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:04
Gustav ( BHA576 )   
No neviděl bych to tak černě pánové
Jediné,co je u toho Concorda trochu problém je dodržení vertikálního sestupu,když ti ATC řekne : klesejte 1800ft/min. On ten stroj zná pouze : 1500 - tu drží a pak se snaží také držet tu,kterou ručně joystickem určíš.To ovšem není tak přesné,protože budík je malinký.
Jinak je to éro "plnokrevník" , který na IVAO nemá problém.Zvláště, když letí a má k dispozici FS Navigator
 

Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:11
Priskac   
myslel som skor na detaily typu polomer zatacania a podobnych "detailov"....
 

Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:15
Tragédie v JRD
Hmm.. nic proti Gustave , ale na co tim konkordem litas, kdyz navigujes FS navigatorem?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:19
Už přistál   
Na petrák, jako všichni ostatní. Dá se s tím letět Praha-Brno?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:25
Gustav ( BHA576 )   
Ne né. Tragéd myslel,proč nepoužívám standardní navigační systém Concorda - Carusel.
No,protože tam mají jinak uvedené souřadnice,než jaké má třeba RouteFinder.Dále,protože
můžeš zapsat pouze devět bodů a pak zase znovu zapisovat. No a hlavně vlastně vůbec nevíš,kde zrovna jsi.Proto je potřebné něco jako FS Navigator,abych vůbec viděl rozumnou mapu a hlavně ty body
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:26
Tragédie v JRD
od prepoctu tech bodu je.. kalkulacka )))

a to ze nevis kde jses.. od toho je ta navigace, radiomajaky a papirova mapa, aby jsi vedel kde jses )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:27
Už přistál   
Jenže v opravdickým koni jsou na to tři.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:29
Tragédie v JRD
to mas recht ale bodiky si muzu prepocitat jeste na zemi, a jejich nasledne bouchani do navigace uz tolik casu nezabere ....)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:27
Gustav ( BHA576 )   
No řeknu ti asi to neměli ti letci jednoduché. Výška cca 50000 ft. Dole mraky a ještě si na mapu vylili kafe
 

Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:47
Latom   
Přesně tak. V tom je totiž tohle éro kouzelné. Všechno hezky počítat. Tím, že to zapneš ve Fsnavigatoru, tak to nemá cenu s tím vůbec lítat. Navíc na IVAO platí limity a nad pevninou (i v reálu) obzvlášť, tak se na mne nezlob, ale pokud to neumíš ovládat, tak s tím nelítej. Nebudeš mít z toho ten správný požitek, že to uřídíš jen podle výpočtů a mapy.
 

Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:56
Už přistál   
A vůbec, radši si ani nepouštěj FS, jestli z toho nehodláš mít plnohodnotnej zážitek jako ty, co tomu rozuměj.
 

Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:01
D@li
Souhlasím. Pokud někdo neví jak správně ovládat všechny systémy letadlel. Tak ať raději ani nezapíná FS. Opravdu reakci Latoma nechápu.
 

Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:06
bumper   
Ja Latoma chapu, ja " litam " v FS nejradeji s hadrakem s rotaxem za zadkem, ma to jen jeden budik a ten jeste nefunguje

25071 B / 600 x 429 / backorlet.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:49
Neo OK AAA
Kde se dá sehant tady ten krasavec????? díky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 21:55
bumper   
FS2004 Skyseeker Ultralite.
http://www.simviation.com/cgi-bin/syb.cgi?section=props&file=Skyseeker.zip
 

Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 18:32
Latom   
Co nechápeš?
Já nikomu nezakazuji používání fsky, ale doporučuji všem, aby používali letadla, která znají a která umí ovládat. Dokazovat si, jak jsem dobrý jen v tom, že lítám s největším a nejrychlejším, si fakt nemusím a považuji to za velmi "dětinské". Fska má sloužit k tomu, aby se každý naučil lítání tak, jak je tomu v reálu. Ostatně tohle je i moto fsky. O žádných siláckých letech není v ní ani zmínka. Kolem online se pohybuje spousta opravdových nadšenců, kteří se chtějí chovat jako v reálu, včetně všech, pokud to je jen možné, postupů a pravidel. To znamená, pokud chce někdo například lítat s Concordem, tak by ho měl umět taky ovládat a to především jeho samotnou navigaci.
Pokud někdo používá FSnavigatora jen na to, aby lítal s každým érem o kterém nemá ani páru, tak by se měl nad sebou zamyslet. Lítat například s velkými dopravními letadly VOR to VOR je jen přímým důkazem neschopnosti daného pilota (pokud ovšem nemá default). Všichni se chlubí že mají placené addony, ale tyhle addony mají většinou třeba RNAV, možnosti AIRACu, atd..
Ne všechna pravidla jsou aplikovatelná z reálu na IVAO a to samozřejmě nikoho nenutí je dodržovat, tak jako v reálu, ale pokud se chce každý z nás aspoň trochu přiblížit reálu, tak by je měl dodržovat. Jinak to bude na síti opravdu vypadat jako v americkém katastrofickém filmu, jen s tím rozdílem, že se neobjeví zázračný hrdina, který osvobodí celý svět.
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 18:36
Fabo™   
Ale zase bude hromada hrdinov ktori "uplne bezproblemovo" pristanu aj s tym najzlozitejsim lietadlom bez akychkolvek skusenosti (
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 18:37
Už přistál   
Pokud někdo napíše, že někdo, kdo používá FSnavigatora jen na to, aby lítal s každým érem o kterém nemá ani páru, by se měl nad sebou zamyslet, tak by se měl nad sebou zamyslet.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 18:49
MadBird
Ja nevidim duvod k zamysleni... Kdyz mam eroplan kterej je vybavenej naprosto bezvadnym navigacnim systemem jako je treba Delco Carousel IV-A (CIVA) v tripple-mixing konfiguraci tak vazne nevidim absolutne zadny duvot proc bych mel nechat autopilota ridit FSNavigatorem. Teda krome toho ze sem s prominutim neschopnej pouzivat vybaveni daneho letadla. A takovi lide by se nad sebou vazne meli zamyslet.

FSNavigator je hezkej, barevnej, je v nem vsechno krasne videt a clovek se s nim neztrati. Kazdopadne mi je silne poroti srsti aby byl vyuzivan jako primarni zdroj navigace/FMS.

Ale asi patrim pouze k te mensinove skupince naprostych blaznu a silenci, kteri to virtualni letani neberou jen jako hru a vazne se snazi pochopit a umet pouzivat veskere systemy a podsystemy, ktere dane letadlo nabizi a plne je vyuzit ve svuj prospech.

A opet tvrdim, ze letani s Delcem (CIVA) je mnohem zabavnejsi a pestrejsi nez "sledovani filmu" kdyz so po vzletu cvaknete na "Fly My Flightplan" ve FSNavigatoru a dal nic neresite...

Na svou obhajobu ale prohlasuji ze ja byl vzdycky divnej, a urcite se tu najde spousta lidi, kteri mi to dosvedci...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 19:21
Už přistál   
Takže kdybych si chtěl zkusit, jak se letí s Concordem, jak to viděl jeho kapitán, když zrovna jednou za věčnost přiletěl do Prahy, tak si na něj podle vašeho názoru musím pomalu udělat typovku.

Je moc hezké, že se Concord naviguje pomocí Delco Carousel IV-A (CIVA) v tripple-mixing konfiguraci, bezesporu je to zajímavá věc, takový systém. Musí to být velice sofistikované zařízení určené pro fajnšmekry-hračičky. Možná vám bude stačit, že máte můj obdiv, že toho tolik víte a nádherně si to užijete až s Concordem poletíte.

Ale nechtějte po mě, abych se nad sebou zamýšlel proto, že to vaše nadšení nesdílím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:00
Viper
Nadšení sdílet nemusíš a klidně si s ním lítej jak chceš, ale nelez s ním na veřejnou síť, pokud ho nezvládneš. Toť můj syrově řečený názor.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:03
Fabo™   
A ja súhlasím. Tiež sa nehodím na sieť s vrtulníkom kým s ním neviem.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:14
D@li
Jenom by mě zajímalo co myslíš tím "nezvládneš" - co to je zvládnout letadlo. Kde je hranice mezi zvládnutím a nezvládnutím - aby lidi věděli kdy už konečně budou moci s nějakým letadlem online.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:27
Tragédie v JRD
podle me je absolutni nezvladnuti, kdyz tu nekdo prohlasi ze neni nemozne zaletnut (non-RNAV) SID/STAR bez FMS.... to me dostalo, uz jenom proto, ze dotycny ma pres 500 hodin na ivao ... tohle je podle me k zamysleni ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:34
Serž   
ma dotycny jmeno?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:35
Tragédie v JRD
ma.. praskl to na sebe v tomto threaduj, staci procist...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:37
Serž   
tenhle strom uz ma tolik vetvi ze se v nem nevyznam, chtelo by to motorovou pilu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:51
Tragédie v JRD
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=105051&lan=0
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:03
Už přistál   
Běž spát, kamaráde.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:14
Tragédie v JRD
a to jako rpoc? jakkoli obdvuju gustu ... tak tohle me dost zklamalo ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:36
Už přistál   
Takhle nevypadá absolutní neznalost. http://czivis.cz/ovladani.htm
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:41
Tragédie v JRD
to ne mimch, relativne nedavno jsem to procital a nasel tam gustavovi furu chyb, cast z nich jsem mu pak napsal v jednom threadu tady na periskopu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 07:46
MadBird
No ja sem si to ted otevrel poprve a hned u bodu 3. se mi kousla pumpa... Ale kdyz to ty lidi tak bavi tak proc ne...

Tak uz ten FSNav a odporovani jakekoliv jine Inercialni navigace chapu... Asi je nas vazne minimum co po nahozeni Slunatka si jako jeden z prvnich kroku ozivi inerci, napise hezky do FMCcka aktualni pozici a necha vsechny tri kanaly inerce 7 minut vyalignovat dokud neni presnost inercniho systemu dostatecna aby jej bylo mozne pouzit k navigaci...

Ale to jsou asi ty rozdilne pristupy k jadru veci...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:24
Serž   
absolutne nerozumim proc resite to jak kdo s cim a proc lita
nevsiml jsem si ze byste vsichni byli aktivnimi ridicimi aby vam letadlo jako concorde mohlo tak strasne narusit traffic flow pri neskutecne silnem provozu. proc se vubec nekdo zajima o to podle ceho se pilot ridi? i kdyby to melo byt podle hvezd. jestli je schopen splnit vsechny pozadavky ridiciho, neporusuje zadne rychlostni nebo jine meze tak co je komu do toho s cim a jak leti?? k velkemu polomeru zatacek reknu jen to ze concorde ma minimalni priblizovaci rychlost 160 ias, to ma i nalozena 747, pri naletnuti LLZ budou mit oba 180 ias, je tu snad nejaky problem? ja casteji vidim pilota ktery si mysli ze pri 250 ias ten LLZ chytne, pilota ktery proste netusi jak se lita holding pattern nebo priletovka. je to snad problem dat concordu non rnav priletovou? urcite nekdo rekne ze ano, ale z vlastni zkusenosti vic vidim borce v 737 s nabusenym FMC a on nezvladne ani tu non rnav a chce vektory do prahy uz na BODALu. ridicimu muze byt uplne jedno jestli i ten holding concorde zalitne podle hvezd, hlavne ze bude tam kde ho ridici chtel mit. nekdo muze litat s defaultni 747 podle defaultni GPS, zcela logicky pak nebude schopen rezat dokonale obloucky v holdingu a proc tu nekomu najednou vadi nerealnost rizeni letadla fsnavigatorem? nebo ti kdo nemaji komercni addony taky s tim nemaji litat nebo radeji vubec nelezt na sit?? nez prislo PMDG jste tak litali vsichni, nekdo mel tu vymozenost v podobe fsnav a ted z lidi co takhle litaji delate idioty??

ale nejvic me zarazi pristup a neucta ke Gustavovi, ktery Bohemakum vytvoril spoustu repaintu, vyhledal chyby ve scenerii LKPR, na ktere se FMC-ari nezmohli atd a ted tu za dalsi repaint dostava pojeb
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 09:25
OK-Milda (BHA410)   
Jak jsem psal na jiným místě tohoto stromečku, je mi srdečně jedno, kdo s čím naviguje, ale osobně si nedovedu představit použití FS Navu v jakýmkoli letadle, ačkoli jsem s tím v prvních fázích koketoval. Systém je to přehledný a na obsluhu nenáročný, ale v běžných letadlech se tak prostě nelétá. Letectví je nejen o tom jak a kdy přitáhnout, potlačit, naklopit dát plnej kdendlík a podobně, ačkoli je to mnohdy životné důležité, ale taky o tom jak se dostat z bodu A do bodu B jednak co nejrychleji a tudy kudy se má a v dnešní době taky co nejekonomičtěji. Navigace je v průběhu letu navíc z velké části to jediné, co pilot dělá (krom sledování systémů letadla) v případě řízení s AP (a přiznejme si, že mezi námi není nikdo, kdo by v poslední době letěl celý let třeba Praha-Ostrava za IFR na ruku).
Mnozí z nás usedají k simulátoru hlavně proto. že dostat se k reálnému létání je z jakýchkoli důvodů věc nereálná, popř. jsou letci, ale rádi by zkusil i jiné mašiny, než které létají v reálu. Toužíme proto po simulaci co nejreálnější a pokud možno simulující i splachávání na záchodě (přeháním), k čemuž pochopitelně patří i ten který způsob navigace jednotlivá éra používala. Tecnicky není velký problém donutit Zlína k IFR letu po RNAV trati a zaletět s ním RNAV STAR, ale proč bych to proboha měl dělat? Proč sedat do Bulíka od PMDG, a letět s ním pomocí FS Navuvu? Na to mi přece stačí bohatě default a nemusím za něj vyhazovat peníze. Proč mám sedat do Concorda, a nevychutnat si jeho CIVu, resp. jí prznit FS Navem? Budu pak mít pocit, že jsem letěl Concordem? Někdo možná ano, a pánbůh mu to dopřej, ale já rozhodně ne. Dřív, když jsem začínal, tak možná, ale dnes už ne.
Čím více se člověk do těch letadýlek zavrtává a poznává je ze všech stran, tím více oceňeju finesy konstruktérů a tím více touží jejich systémy pokořit. Já to tak rozhodně cítím a stejně zřejmě i ti, kteří se tak rozčilují nad postupy jiných pilotů. Já se tím rozčilovat nehodlám, ale věřím, že i ti druzí jednou dospějí do stejného stádia, a pokud ne jejich věc.
Omlouvám se za rozvleklý příspěvek, ale rád bych, aby tato debata nebyla ostrou víměnou názorů přerůstající v pojeb, ale prostě jen o tom, co každému jest vlastní.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 13:24
Serž   
mame demokracii, kazdy necht lita zpusobem jakym je schopen a jaky mu vyhovuje a od ostatnich by bylo krasne kdyby mu tohle pravo neupirali
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 13:29
MadBird
Na toto bych odpovedel jen tolik: Demokracie neni, a to prosim zduraznuji - neni, anarchie!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:34
Už přistál   
Jdu se nad sebou zamyslet. Doporučil bych ti udělat totéž. Mohlo by ti to taky prospět.
 

Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:16
Gustav ( BHA576 )   
Tak teď nevím Tomáši,jestli si děláš legraci nebo né,ale asi ano. Už si někdy jenom podle mapy a navigačního systému,který mají starší letadla někdy zalétl nějakou Sid a nebo Star ?Já osobně si myslím,že je to nesmysl !!!
 

Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:19
Tragédie v JRD
samozrejme ze to neni nesmysl sidy a stary, ktere nejsou oznaceny jako RNAV , zaletnes pomoci dvou VORu, nejakeho toho DME, a jednoho , ci dvou NDB majaku ...
 

Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:21
Tragédie v JRD
resp. jinak , blbe jsem se vyjadril .. sidy a stary ktere nejsou oznaceny jako RNAV, zaletnes s pomoci zakladniho navigacniho vybaveni - dva prijmace VOR, jeden , ci dva prijimace NDB a jedno DME ... oni dokonce jsou k tomu konstruovany , aby jsi je zaletel za pouziti zakladniho vybaveni .)
 

Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:06
MadBird
No nevim, ja myslim ze to smysl ma, protoze v realu to piloti se stejne starymi letadly a pristroji bez problemu delali, a pokud nejsi schopen tak si vyzadej vektory.... Vzdy je nejake reseni.

Osobne se priklanim k nazoru, ze mit od SSTSIMu COncorda a litat s nim podle FSNavu je ptakovina. CIVA se ovlada naprosto bezvadne, ty jednotky by tam pokud se nepletu mely bejt 3 to mas 3x 9 waypointu ktere si nabusis na zemi a pak uz jen postupne dopisujes.

Ja letam hodne s DC-9 a tam jako primarni zdroj navigace mam prave CIVA protoze to je realne a hlavne to je zabavne to krmit, provadet za letu DME update, kontrolovat jestli to ma odchylku v norme a vubec se s tim clovek nenudi.

Kdyz jen nakrmis FMC nebo FSNav zapnes autopilota a pak uz jen koukas na "film" tak to uz vazne nema s letanim moc spolecneho... Ale asi jsem stary nostalgik... A nebo sem proste divnej...

A musim rict ze v tomhle jednoznacne souhlasim s Tomasem i s Tragedii
 

Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:16
D@li
Takže létání většiny dopravních pilotů, kteří při rotaci přitáhnou - zapnou autopilota - a při přistání zase přitáhnou není létání. Bezesporu zajimavý názor.
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:22
Tragédie v JRD
to nikdo nerekl .. ale pokud nekdo neni schopne letet JINAk nez podle FMSky nebo (v priapde FSky) pomoci FSnavu, ale pritom lita s Konkordem nebo s A380 na IVAO .. to k zamysleni je .. v offlajnu at si lita kdo chce s cim chce...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:33
D@li
Teď nenarážím na FSku, ale na reál a tenhle citát: "Kdyz jen nakrmis FMC nebo FSNav zapnes autopilota a pak uz jen koukas na "film" tak to uz vazne nema s letanim moc spolecneho..." mi přijde hodně drsný.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:40
bumper   
Ale to je asi opravdu mysleno pouze na FS a ne na real.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:43
D@li
Jenomže v reálu tenhle systém - nakrm FMS - rotuj - zapni autopilota - přitáhni a přistaň opravdu funguje a používá se ve veliké míře. A věř mi, že to má s létáním velice hodně společného. HOWK
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:46
Fabo™   
Zase v reále je lietanie v oveľa väčšom množstve ako vo FS o riešení problémov a stresových situácií.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:53
Viper
Jenže on je problém někde jinde. ona totiž spousta simpilotů létajících na 747, Concorde, 777 nebo 380 totiž narozdíl od reálných pilotů, zvládá právě JEN to nakrmení FMS-ky, rotování, zapnutí AP a následný autoland, bez ohledu na to, jestli dané letadlo tuto funkci vůbec zvládá.
A to je ten rozdíl mezi reálem, kde je tento postup bez diskuze létáním a FS-kou, kde je tento postup opravdu jen a jen "sledováním filmu".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 21:57
Tragédie v JRD
ano ano .. presne o tomto tu mluvim ja, a nejspis i zdenek, latom a dalsi ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 22:21
Gustav ( BHA576 )   
Chlapi,chlapi , mluvíte sice hezky a zasvěceně,ale trochu zbytečně.Posuzovat,kdo může na čem létat a kdo né , tak to bych raději nechal na soudnosti daných jedinců. V případě,že takový "jedinec" bude někde "překážet",nebo dělat nesmysly - tak je jistě mnoho způsobů jak mu v tom zabránit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 14:25
Vita Zenisek
Jak Vas tak pozoruju, nejlepsi asi bude zalozit nejaky virtualni UCL co?
Virtualni PPL, CPL, MEP, IR a beda jak pristihnete pilota, ktery leti na necem na co nema kvalifikaci! Zakaz cinnosti na 10 let a radne zostuzeni na verejnych forech.

Probudte se panove, je to vazne jenom hra. Pokud ten clovek leti podle pravidel a nikomu nevadi ani nikde neprekazi, nechte prosim na nem jakym zpusobem to leti, co pouziva k navigaci v jakem stroji, kdy vytahuje klapky a kdy podvozek atd.
Az na vyjimky tady nejsme profesionalni piloti a FS pouzivame ke sve zabave. Tak nam ji prosim nekazte.
Dik,
Vita



 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 14:37
Teflon_490   
Deja-vu?

Souhlasim s Vitou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 15:21
Viper
Opět musím začít stejným způsobem - problém je někde jinde.
Bavíme se zde o Ivau. A všiml sis co se píše jakožto proklamace Ivaa? Píše se tam toto "Providing the Flight Simulation community a highly realistic aviation environment, is IVAO's prime objective."
A zde je ten problém. Ivao totiž samo sebe definuje sice jako hru, ale jako hru vycházející z reailty reálného leteckého provozu se vším všudy.
Na to navazuje ona tebou odmítaná kritika. Je totiž dost lidí, kteří nelétají podle pravidel, neumějí ovládat své stroje a ani neumějí správně navigovat a je jedno jaký systém k navigaci používají.
A co je horší, oni svou absenci znalostí nevidí jako problém, ale jako zcela nepodstatnou věc, protože přeci hlavně jde o to se bavit. To, že tato zábava probíha na síti s určitými pravidly, která jsou touto zábavou porušována, je zcela vedlejší.
Co ovšem není vedlejší, že tímto svým konáním kazí zábavu lidem, kteří pravidla akceptují a právě jejich dodržování a přibližování se reálu "jak to jen jde" je pro ně tou pravou zábavou, vycházející z principu, ze kterého vznikly sítě jako Ivao, Satco a Vatsim.
Když budu mluvit sám za sebe, tak se musím přiznat - na Ivau nemám nalétaná stovky hodin abych se mohl pasovat do role ostříleného veterána. Mám pouze asi kolem 120 hodin, ale tyto hodiny byly poctivě odlétány s maximálním důrazem na dodržování reálných postupů, předpisů atd. Každému letu předcházela cca. hodinová předletová příprava za použítí veškerých dostupných materiálů. Tomu všemu předcházela snaha o detailní znalost letadla se kterým poletím. Proč? Protože bych se velmi styděl za budování nové trasy metra na Ruzyň. Protože bych se studem propadl, kdybych musel oznámit řídícímu, že nejsem schopen navigovat podle jeho instrukcí, protože neovládám radiovýzbroj svého letadla.
Tohle jsem musel napsat, aby byl jasné, jaký je můj pohled na věc. A je to také ten zásadní důvod, proč jsem přestal létat na Ivau.
Před dvěma lety, když jsem začínal, bylo dobrým zvykem chyby pilota rozebrat. Ať již na frekvenci, nebo později na diskuzi. Pamatuji třeba i případ, kdy nebyl přítomen žádný řídící a na Točné se objevil párek VFR-ek, který zcela porušil pravidla letem nad Prahou, navíc za zcela nevyhovujících podmínek. Reakcí bylo objevení se vysokého představitele staffu na síti, který oba výtečníku ihned odkázal do patřičných mezí.
Podobná situace se dnes na Ivau opakuje a nikdo ze nad tím nepozastavuje. A to ani za plného obsazení řídícími. Vše je podřízenou zábavě. Ikdyž tato zábava jde proti základům, ze kterých vzešla.

A virtuální UCL? Na to mohu řící jediné - postav se do fronty. Tento nápad je starý více než rok a poslední dobou se stáva předmětem vášnivých diskuzí v anarchistických kruzích.

A když se tak člověk zamyslí nad dopady takového VUCL.....hmmmmm
Vždyť si stačí přečíst příspěvky zde na diskuzi. Je to velká legrace srážet letadla ve vzduchu, vyplňovat zcela špatně nebo vůbec letové plány, porušovat předpisy kde se dá. Vždyť je to jen hra a hra se nesmí kazit potrestáním za porušování pravidel, ikdyž je má hra jasně stanovena. To by nebylo fér a nebylo by to zábavné.
Nebo snad ano?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 15:41
Teflon_490   
Ale ty si asi necetl poradne Vituv prispevek. On nerika nic o srazeni letadel nebo spatnem vyplnovani letoveho planu. On jen poukazal na to, ze nikdo nemuze nikomu zakazovat co si vezme za stroj, pokud s nim umi letet a pristat, o navigaci nemluve. To znamena, ze pokud nebude stat 5min na rwy nez se vubec pohne, nebo bude poslouchat prikazy ATC a nebude ignorant, tak at si klidne lita na kosteti a k navigaci pouziva hvezdy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 15:56
Gustav ( BHA576 )   
Michale a Víťo vaše slova jsou pro mne balzámem na duši. Věřte,že přípravě letu věnuji dost práce.Vždy mám aktuální mapy letiště arr i dep.Je-li k mání ,tak i originál scenerku i placenou.Nalétáno mám přes 500 hodin na IVAO a vím,co je mou poviností,abych někde nezpůsobil druhým potíže.Proto "upozorňující" příspěvky na můj screen beru spíše jako memento,které je dobré aby si přečetl každý i ten začínající virtuální pilot a někde v koutku duše měl toto uschováno,aby se mu to ozvalo,když by chtěl dělat nějaké vylomeniny
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 16:09
Tragédie v JRD
Jenze vis co je problem? jeste z doby kdy jsem delal na ivao ATC si pamatuju spoustu pilotu (a vim, ze i dnes jich je rada), kteri na ivao letaji, ale opravdu jedine co umi, tak nekolik nasprtanych frazi, nabouchani FMS .. ale jakmile po nich chces neco "neobvykleho", co nejde zaletnout tak, ze zmacknes cudlik na FMSce, tak jsou v haji ... a na tom radaru to clovek pozna... o to tu jde, o to jde v tom co pise Viper, Ja, Latom, Zdenek ale i dalsi ... a nejhorsi je, kdyz tato situace nastane uprostred velkeho flyinu, kdy takovyhle "pilot" udela pekny zmatek ...

PS: tohle neni mireno na nikoho osobne .. ale jde o obecny pozvdech ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 16:20
Teflon_490   
Jasne, tohle je samozrejme problem, ale rekni mi, kde se to ti lidi maji naucit? Ja litam uz taky pomerne dlouho, ale diky ne casto hustemu provozu se nedostavam denne do situaci, ktere vyzaduji neco vice nez standardni fraze nebo postupy. Muzes rict, ze si o tom maji neco precist, ale prakticka ukazka od instruktora je 1000x lepsi nez nejake poucky a teorie, kterou si nemas jak odzkouset. A samozrejme ze ne kazdy z nas dela prukaz na ATP, nebo neco mensiho. Takze doufam, ze stale plati to, diky cemu jsem se nakonec odhodlal litat na Ivau - ze at udelam jakoukoliv chybu z nevedomosti (ne naschval), tak nebudu hned vykazan a zdrban na tri doby, protoze na Ivao se tohle proste nesmi a basta. Tohle by odradilo hodne novacku, co se stale rozmysleji, jestli maji zacit nebo ne.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 17:38
Serž   
"neco neobvykleho" a ot konkretne nestandardni odletova a aspon zajimavejsi VOR/NDB navigace ze az na zkousku SC. v cele divizi mame asi dvacitku FC a vyssich. kdyz se podivas na statistiku na ivae kolik je C, FFO a SFO tak je to drtiva vetsina, pritom nemusi nic umet ani ivao-hq nic extra nevyzaduje, pak se mi ozve clovek ktery neni schopen zaletet VLM-BODAL, prestoze ma PMDG bulika a vymlouva se na non-rnav. ja rikam ze to je chyba systemu, ze vsechno co clovek muze potkat je az na zkousku SFC ne-li CC
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 16:29
Viper
Ale ano, četl. Až moc dobře. Jenže Víťova formulace "......beda jak pristihnete pilota, ktery leti na necem na co nema kvalifikaci...." a následně "Pokud ten clovek leti podle pravidel a nikomu nevadi ani nikde neprekazi, nechte prosim na nem jakym zpusobem to leti, co pouziva k navigaci v jakem stroji, kdy vytahuje klapky a kdy podvozek atd.",
se bohužel neomezuje jen a jen na to, co se děje pouze na monitoru toho člověka, ale je hrozně moc vidět i kolem něj pro ostatní.
Možná si to neuvědomuje, ale je to tak.

Jinak má reakce nebyla míněna pouze na Gustava. Ten mě pouze jaksi popostrčil k napsání příspěvku, který už ve mě delší dobu dřímal. A nejen o konkrétní situaci kolem navigace, postupů či kvalifikace na typ, ale o celkovém stavu obecně.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 16:42
Priskac   
No takze skusim sa pripojit do diskusie aj ja:

Problem ktory vidim ja je ten ze Concord vyzaduje specificke podmienky aj na ATC, Concord pokial ja viem ma okrem vyssych prevadzkovych rychlosti este jednu podstatnu vec ze ma podstattne inu manevrovatelnost nez ostatne bezne masiny, proste chce to vyssie polomery zatacok s cim ako ATC musime pocitat ze su urcite priletovky, ktore Concord nieje schopny proste zaletiet , hlavne trate kde treba moc manevrovat. Mne ako ATC ide o toto ze za prve nie kazdy pilot dokaze lietat s touto masinou a rovnako, nie kazdy ATC pozna postupy a moznosti Concorde, cize toto je dovod preco by som neradil lietat s touto masinou, lebo by sa mohlo stat ze neskuseny ATC da sice spravny prikaz ale postup pre Concorda je trochu iny a ak je za kniplom Concordu este pilot ktory s tym nedokaze letiet tak su kvoli tomuto zbytocne problemy, hlavne ak napriklad je husty traffic v danom TMA. Nechcem tym odradzat pripadnych pilotov, ale bolo by dobre ak by si zvazili vsetky moznosti ze ako dokazu lietat a ako zvladaju s touto masinou pripadne nestandartne situacie. Osobne by som napisal to co napisal tusim Lukas pri A380, ale toto je Vas FIR takze Vam do toho nechcem kecat.

Peto
 

Re: 20x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 17:37
Mike2811
Já asi budu mluvit jako úplné tele, které teprve o IVau uvažuje.
Teď zrovna nemám moc času, tak jsem to odložil, ale do budoucna jsem se chtěl přidat a lítat online. Stáhnul jsem si co se dalo a zkušenosti s FS mám taky nějaké(8 let)
ale do hluboké navigace jsem ještě nepronikl, protože neumím tak dobře anglicky...
Pokud se někdy na obloze objevím, tak mi prosím předem odpusťte chyby. Ale stejně jako ve všem si myslím, že praxe je o mnoho lepší než biflování příruček.
Tak předem sorry
 

Re: Re: 20x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 18:26
Lowmick   
To pozor, to je neco jineho, na IVAO existuji perfektni treninky s vynikajicimi a profesionalnimi piloty/ATC ze Staffu. Je jasny, ze treba nemusis umet dokonale zalitnout nejaky postupy, ale od toho tam ty treninky jsou. Anglinu podle me muzes nechat byt, protoze kecat se da i cesky, a vubec, podle me je lepsi zacit mluvit cesky (uvedomit si co vlastne rikas, zadas a provadis) a potom prejit na AJ. To same s druhy letu, nejdriv asi VFR protoze je takovy volnejsi, potom prejit na IFR (ten uz je hodne o presnosti). Co taky neni spatny je si to ero dobre prolitnout (velky i maly), strihnout si na nem nejaky nouzaky nebo emerg. obecne, pak lip znas chovani toho typu a lip ho uridis.
Takze IVAO se nebat, projit si jen nejaky info co je co a pak se pripojit a letet, nedelat neomylnyho frajera, poslouchat ATC a nechat si poradit...
 

Re: Re: Re: 20x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:35
Mike2811
Ok, díky vezmu si to k srdci...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 19:17
Vita Zenisek
Me by celkem zajimalo, jak se projevi na monitoru ostatnich to ze nekdo pouziva FS navigator. Vase virtualni UCL me nadzvedlo prave tim, jak jste se do Gustika pustili kvuli takovyhle kravine.
Mozna vam to prijde divny, ale tak se ho mate zeptat nejak soukrome a ne ho kvuli tomu vlacet po periskopu. Tot muj nazor.
Vita
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:03
Viper
Víš, když on na sebe bohužel Gustav ukázal sám svou veřejnou prezentací.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:39
Gustav ( BHA576 )   
Tak teď už to teda nechápu vůbec
1. Já se pochlubím svým repaintem,který jsem udělal sám.
2. Ovládat Concorda umím kromě toho karuselu,ale to není zase tak velký problém se to naučit.Vždyť ve starších Boeingách je tuším také.
3. Kdybych o tom FS Navigátoru držel hubu,tak jsem tady asi za borce,který s Concordem umí
4. A za poslední. Než jsem s tou mašinou zkusil let online,tak jsem jí samozřejmě piloval offline a to hlavně kvůli tomu,abych nebyl pro IVAO přítěží.

Takže celý tento košatý strom beru pouze jako praktické poučení - co by měli nováčci na IVAO dělat a co né.
A pro mne osobní poučení : neprozrazuj zbytečně taktiku letu a jaké pro ní máš pomůcky.Ať se každý prokouše sám.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:41
Už přistál   
A hlavně je důležitý, jestli ses nad sebou zamyslel. A i jiný věci jsou důležitý a to je to podstatný.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 10:49
Jaakov   
No důležitý sou hlavně body nějaký žejo, ale stejně to celý stojí za vyližprdel...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 11:51
ondrys   
to je dulezity a jeste jsou jiny veci co jsou dulezity a to je podstatny
jestli mi rozumis
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:46
tonde   
Gustave, já tomu nerozumím taky, ale to víš, my paprdi .........
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:50
Fabo™   
Jo jo... my paprdi... a ako mam ja rozumiet tomuto ked som nepochopil ani vedlajsi Makov prispevok, ze Tondo...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:53
Už přistál   
A co já, když jsem ti nerozumněl, co jsi říkal na kakau.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 20:53
Lowmick   
Nemate nekdo znamy v nejakem nakladatelstvi slovniků/spisovne cestiny? Toho paprda by to tam uz asi chtelo pridat Nejak se to rozmohlo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 22:00
bumper   
Tak potom pridej jeste smutnííííííííí, protoze ja jsem z tohodle stromu, nebo kere blbosti, docela smutníííí a paprd uz jsem asi taky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:30
Tragédie v JRD
to ze ma FSNav se neprojevi .. ane na radaru se krasne projevi, kdyz nekdo neumi ovladat svuj "zelezny or" jinak nez nabusenim FMSky protoze jakmile dostane nejaky vektor, nebo , nedej bze, nejaky holding, tak se zacne motat dokolecka jako ......
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:32
Serž   
fsnav umi celkem rozumne vyckavaci obrazce
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 23:34
Tragédie v JRD
no jejej ) sam jsem je podle nej kdysi letal )) teda.. jednou ) kdyz me jeden nejmenovany Karel nechal vyckavat ... a me pak doslo palivo a pristal jsem do Cimic
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 08:00
MadBird
Ucte se z chyb ostatnich, nikdy nebudete zit dost dlouho na to, abyste je udelali vsechny sami!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 22:10
bumper   
Jasne, v realu to ma s letanim velice mnoho spolecneho ono v realu to letadlo opravdu leti, atd. tak jsem to myslel, u PC sedis a letis maximalne obcas na zachod, nebo vyvencit psa a ono to mezi tim " leti " to uz o letani neni, tot muj nazor.
 

Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 22:33
OK-Milda (BHA410)   
Drobná technická: pokud vím, tak CIVA v tříkanálové konfiguraci funguje jako triplemixuring (bo jak tomu nadávaj), kdy se navigační bod počítá jako jistý střed mezi vypočítanými polohami jednotlivími kanály, takže máš vlastně k dispozici jen těch 9 bodů napřed. Tím nechci v žádném případě CIVu shazovat. Naopak je to můj nejoblíbenější navigační přístroj, se kterým se dá s trochou cviku zaletět i RNAV STAR či SID. Jeto sice čudlíkovej masochizmus, ale taková ta éra prostě byla (jsou). Nechci, aby se kdokoli nutil do zamýšlení se nad sebou, ale kdo chce jakékoli letadlo šidit FS Navem, neví o co přichází - o zážitek, který tahle letadla opravdu přinášela. Přijde mi to jako chodit s gumovou maskou Bushe a myslet si, že jsem Bush a při tom jsem jen obyčejnej chlap, ale proti gustu ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 22:43
Už přistál   
Tos řekl moc hezky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 00:14
pseudoMates
To spíš gumovou šp*cku Bushe.. to si pak můžeš jako Bush i připadat..
 

Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 20:18
Gustav ( BHA576 )   
Jo a ještě k těm limitům na IVAO. Myslíš si,že udržet rychlost 0.96 Machu je tak těžké?
Pro mne nikoliv
 

Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   14. 5. 2006 / 22:33
OK-Milda (BHA410)   
... a navíc u řady komerčních i nekomerčních modelů (obzvláště těch dobře zpracovaných) dokonce FS Navigator nefunguje, jelikož mají vlastní logiku AP
 

Re: Re: Re: 7x Nejrychlejší z BHA   15. 5. 2006 / 10:52
Jaakov   
Jooo, třeba takovou kombinaci PTTU 154 B2 s FS Navem...to musí bejt sranda....
 

Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:23
MaPa   
Tak tohle je kůň??? Já si dodnes myslel, že to je nějaké zvíře
 

Re: Re: Nejrychlejší z BHA   13. 5. 2006 / 19:26
Gustav ( BHA576 )   
No vidíš. Život se hold mění
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ