FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MTL: proc tolik poly? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   30. 4. 2006 / 07:56
Sněhulák   
No já mám takový trochu jiný náhled.. Skoro mě až ty snahy o optimalizaci na low poly rozesmívají... Zkusil si např. v gmaxu spáchat pořádnou kouli a dát ji megatuny polygonů a dát jich desítky do scenerky,..,????? Já jo.. A nějaký výrazný rozdíl ve FPS sem teda u sebe neměl... Můj osobní pocit je, že to nebude jen o počtu polygonů... a LODy sem ve scenerkách nikdy nedělal a považuji to tak trochu za "zbytečnost" která to fps teda nijak moc nevyšlechtí .-)

Např. Krnov - na kostele na kopci mám tolik polygonů co nemám skoro součtem na všech ostatních objektech a jede to bez rozdílu..
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ