FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MTL: proc tolik poly? Jeden příspěvek | Celý strom
MTL: proc tolik poly?   29. 4. 2006 / 09:22
PjSky   
projizdel sem mtl ve snaze videt jak jsem viden a ejhle... vetsina modelu jsou nizkopoly a maji lody, ale sou tam opravdu exoty 22000 poly.
napr. Blanik ma taky slusne poly a zadny lod

takze hadam az si 3-4 nekde na LKFR daji soaring days, tak tam nikdo nebude mit fps pres 15... uf
 

Re: MTL: proc tolik poly?   29. 4. 2006 / 14:05
neotryx
ve frýdlantu jsme s 4 blaníky lítaly a šlo vše krásně,aspoň nikdo neříkal že má problémy s FPS..
 

Re: Re: MTL: proc tolik poly?   29. 4. 2006 / 18:56
PjSky   
ja ale to sem mel 3D clouds naplno
 

Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   30. 4. 2006 / 07:56
Sněhulák   
No já mám takový trochu jiný náhled.. Skoro mě až ty snahy o optimalizaci na low poly rozesmívají... Zkusil si např. v gmaxu spáchat pořádnou kouli a dát ji megatuny polygonů a dát jich desítky do scenerky,..,????? Já jo.. A nějaký výrazný rozdíl ve FPS sem teda u sebe neměl... Můj osobní pocit je, že to nebude jen o počtu polygonů... a LODy sem ve scenerkách nikdy nedělal a považuji to tak trochu za "zbytečnost" která to fps teda nijak moc nevyšlechtí .-)

Např. Krnov - na kostele na kopci mám tolik polygonů co nemám skoro součtem na všech ostatních objektech a jede to bez rozdílu..
 

Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   30. 4. 2006 / 14:00
Tragédie v JRD
jasne ze to neni jen o poctu polygonu ... ale nekdo holt honi FPS a kdyz ma nekde o dva min nez jinde, tak prudi ... a nekdo hony polygony a kdyz jich nekde vidi vic jak deset tak opet prudi
 

Re: MTL: proc tolik poly?   30. 4. 2006 / 14:41
Rychlokvaška
Pánové, pánové Já myslím, že si tak trochu pletete letadla se scenérkama. Zatímco u nějakého hradu na kopci příliš polygonů tak moc nevadí (i když, některé scenérie jsou v tomhle dost tragické, zejména pokud jde o stromy a těch 5-10 FPS dolů už je hodně znát), u letadel je to úplně jiná káva a to ze dvou důvodů:
1.) Ono letadlo s 20k polygonů můžete mít v dohledu jedno, ale taky deset
2.) Ono letadlo (nebo deset), můžete mít ve své scéně díky absenci LODů taky ještě 40 mil daleko od něj.

A to už pak začínají teprve ta pravá jatka. Myslím si, že nemám úplně nejhorší mašinu, ale troufám si říct, že slet 10ti EC145tek na LKPR2004 by jen tak nerozdejchal, o slabších strojích ani nemluvě.

Nic se nemá samozřejmě přehánět, ale optimalizace nikdy nezaškodí. Jednak nemá MSFS bůhvíjak kvalitní engine a druhak nezapomeňte, že vaše scenérie nebo model nebude to jediný, co pilot při svých toulkách ve scéně bude mít.
 

Re: Re: MTL: proc tolik poly?   1. 5. 2006 / 02:30
PjSky   
presne. ono je celkem na povazenou, zda tech 15 FPS pri IVAO na LKPR dela scenerka [jak se zde hromadne tvrdi] nebo taky fakt, ze je to nejrusnejsi letiste... a tam bych hledal psa. a reknete sami: cca do 1 nm z letadla vidite tak tri carky.. 3 carky a 22000 poly? ech.
taky nemam zas tak slaby stroj, ale nekdy to je pocitit. kdyz mate vsechno az na mraky vytlaceno na max a pak vam do letu naskace petka blaniku a scenerka letistatka s 15 vetroni a 500 stromy... no.. 15fps jen to fikne.
 

Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   1. 5. 2006 / 19:01
Serž   
letadly to mozna ani nebude
napocital jsem 13 stroju a fps uplne v pohode, to na skoro prazdnem EHAMu jsem na finale sel pod 15 FPS
37243 B / 600 x 480 / fsscr074.jpg
 

Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 18:51
PjSky   
no nechci to moc rozvadet, ale zrovna dopravaky jsou delane pomerne rozmne. a casto sem nasel LODs. zato vrtulerky a ruzne podivnosti...
 

Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 19:06
Serž   
takhle bych to netypizoval, kazdy autor mtl by chtel aby ten jeho model vypadal nejlip nebo aspon "dobre", pak musi osekavat detaily a je to spis autorem modelu jaky pristup zvoli a imho dopravak i mixer od jednoho cloveka na tom budou podobne
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 19:14
JBr   
Problem je, ze autori MTL na to na zacatku sli jako pejsek a kocicka na vareni dortu. Vzali to co bylo pouzitelne jak low poly a kdyz zjistili, ze jim toho spousta chybi, tak se vrhli na pouzivani normalnich modelu...Proto tam je treba Blanik do Wolfganga Pipera, atd.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 19:49
Serž   
kdyz ja nevim jak na to sli pejsek a kocicka
ale zrejme to taky dost zku**ili
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 20:08
Tragédie v JRD
ty neznas jak varili pejsek a kocicka dort? doporucuji precist .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 20:22
Serž   
prosim te, ja vyrustal na vlkovi a zajici a nevim co jeste dobreho sme tam meli
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 20:37
Fabo™   
Ani ja neviem. Ale Pejsek a kočička je klasika, to si musíš dobrať.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 21:46
Petlok
Je to sice OT, ale ke stažení tady:
http://eknihy.host.sk/myfiles/PejsekAKocicka_doc.zip
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly?   2. 5. 2006 / 22:02
PjSky   
ntj...ja vim ze to je co dum dal a o zabave.. on az to nekdo v pristi verzi FS [napr. XI] udela locked-source a zacne za to brat penize [wite co je to MORPG? tak to je extremne vynosny biz] tak to bude skvele a... za penize
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ