Líbí se mi ta myšlenka, dát lidem, které "poškodí" trať, jízdenky zadarmo. Nevím, nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkal.
Já nevím, ale osobně jsem spíše pro to metro. Vůbec mi přijde, že Dopravní podniky, alias Metrostav a přidružené stav. společnosti, jsou schopny reagovat, pružněji, lépe a rychleji, než České dráhy, které jsou stále ještě v křečovitém sevření řízení provozu za Rakouska Uherska.
(P.S. - někdo, kdo se zajímá o vlaky - proč je v republice přesně jen a pouze 3 nádraží, kde je provoz řízen počítačově a všude jinde znamená přehození výhybky a zajištění vlakové cesty otočit třema kolama, zatáhnout za 4 páky a přepnout čtvery spínače, a pak to možná pujde ? A to nemluvím o těch systémech "drát + kolečko", kdy jsou semafory ovládány z blízké stanice soupravou lan a kladek, a kolem trati vede dlooouhé lanko "na kolečkách" až k semaforu ? (ony jsou to vlastně všechny systémy)) :-/ |
|