Tak mě po ránu ještě napadlo, že teď budou asi všichni trénovat na IVAO VOR/DME přiblížení. Takže trošku frazeo, jen aby pak někdo netápal v tom, jak se vlastně hlásit. Není to zcela podle předpisů, takže to nemusí být vše úplně korektní a v některých částech to může být jen tak, jak je to zažité a dělá se to - i v reálu, ale mělo by to stačit, abyste se domluvili ;)
Takže druhá část aneb jak poznatky z teoretické části využít.
Tak jsem se odhodlal, jak už jsem avizoval dříve, že se pokusím udělat nějaké jednoduché návody, aby byli méně znalí piloti schopni na síti něco málo zaletět. Takže toto bude už trošku víc podle postupů, ale znalejší, berte to s rezervou ;) Budu popisovat jen jak správně nalétnout úsek konečného přiblížení a celou VOR/DME procedůrou se zabývat nebudu (to kdyžtak jindy a nebo někdo jiný).
Neukamenujte mě, toto je "návod", jak si může někdo, kdo absolutně netuší o čem to vlastně je zkusit přiblížení ILS. Byl jsem nařčen, že nadávám někomu, kdo si to chce jen zkusit, takže jsem se rozhodl vytvořit něco jako návod, jak to udělat tak, aby to fungovalo.
V případě, že létáte ve FS více hodně rozdílných druhů letadel, není od věci mít pro jednotlivé druhy odlišné nastavení, mezi kterými by šlo jednoduše přepínat. Typickým případem je odlišné nastavení pro vrtulníky a letadla, a to jak co se týče ovládání, tak i např. nastavení grafiky. Tato věc lze relativně jednoduše zařídit, vše je popsáno v následujím článku...
Slovníček si neklade nároky na úplnost, vznikl (a bude dále doplňován) jako pokus o pomoc při orientaci v nepřeberném množství zkratek a pojmů používaných zde na FlightSim Periskopu či obecně v letectví. Případné opravy, připomínky, upřesnění i další vám neznámé pojmy či zkratky prosím pište na
imz@post.cz. Slovníček má čtyři části: zkratky, pojmy, anglické výrazy a Periskopácká hantýrka.
Popis standardu pro tvorbu AFCADu pro Aeroklubový AI provoz, který splňuje následující požadavky: kompatibilita s default MS G/A provozem, kompatibilita se stanimi na letištích PAI, vzájemná kompatibilita českých AFCADu, možnost ladění AFCADu od hrubého po velmi přesný.
Návod na tvorbu VPT/LWM/LC scenerií pro FS2004 v programu Ground2k4.
Článek popisuje strukturu jednotlivých souborů, které souvisí s tvorbou nových a úpravou stávajících AI letů programem Traffic Tools.
Tento text by měl být shrnutím nejčastějších otázek týkajících se rozšířeného použití AFD dat.
Protože se stále množí dotazy jak konkrétně nainstalovat či zkombinovat několik různých scenarií, rozhodl jsem se napsat kratký help, který pomůže pochopit mechanizmy, jakými FS obsluhuje scenaria a pomůže všem těm, kteří nemohou rozumný způsob najít.
Tutorial popisující jak si přidat pomocí SDK vlastní volačku do FS2002. Letadla např. ČSA se vám pak po úpravě nebudou hlásit jako nějaký experimental, ale opravdu jako Czech Airlines. V článku je i odkaz na stažení příslušného CSA wavu.
Nevíte si rady s instalací nového letadla do FS98? Pak vám tento článek možná trochu pomůže.
Pokud potřebujete poradit s instalací nové krajiny do FS98, pak si přečtěte tento článek.