Prosba
On to dělá ani ne tak proto, že by se chtěl předvést, ale proto, že musí výchylky kormidel před vzletem vyzkoušet. :-)
V FS jde hýbat směrovkou svojí vlastní osou pokud nemáš zaškrtlý "autorudder", popř. by se mohla při zapnutém autorudder hýbat s křidélky. FS neumí simulovat pohyb příďového kola a směrovky zvlášť, takže kdykoliv bys vychýlil směrovku, letadlo ti začne zatáčet.
Lowmick, 17. 10. v 18:33
![](/img/tree_first_line.gif) | Antek, 17. 10. 2013 v 18:09 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | Antek, 17. 10. 2013 v 19:21 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | Fabo™, 17. 10. 2013 v 20:42 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | Fabo™, 19. 10. 2013 v 08:33 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | Dobby, 17. 10. 2013 v 19:25 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | SONP, 17. 10. 2013 v 19:31 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | Dobby, 17. 10. 2013 v 21:24 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | AJS, 17. 10. 2013 v 22:34 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | Antek, 17. 10. 2013 v 19:23 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | AJS, 17. 10. 2013 v 22:38 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | Antek, 18. 10. 2013 v 09:10 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | mípa, 17. 10. 2013 v 23:05 |
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | Antek, 18. 10. 2013 v 09:44 |