Tak přidám taky svůj názor.
S Level D létám jen proto, abych dovezl do Afriky humanitární pomoc s verzí Cargo. Je sice hezké, že to má větší dolet, max 0.84M cruize, ale jinak mne tohle letadlo fakt neuspokojuje. Před přistáním chci mít naladěny všechny radia, pokud to jen jde. Tady jde naladit jen jedno (pokud není na DEST letišti ILS)a to v modu AUTO se ladí až se tomu zachce. S plným zatížením mám rotate pomalu na konci rwy 24 na LKPR a to nemluvím, kdybych chtěl přerušit vzlet. Takže je zatím na 3. místě.
Na druhém mám PIC. Je to malé éro a celkem svižné. Má svoje chyby, ale létatelné je. Trochu nepřehledné displeje a horší přepínání mezi pohledy v kokpitu. Podotýkám, že létám jen v 2D a ne ve VC (ten je mi na nic). Jinak jsem s tímto érem po letové stránce spokojený.
No a na prvním místě je jasně PMDG 737. Ve 2D panelu si lze zvětšit 3 hlavní displeje, kde mám vše podstatné, co pro let potřebuji, včetně přípravy na start a přistání.
Jestli někdo hodnotí čudlíky a podobné blbiny a považuje to za VELMI důležité, tak já tomu říkám blbost velmi nedůležitá. Mne zajímá jak moc to simuluje a jak moc se to přiblíží svým chováním reálu. Rovněž je pro můj let důležitá přehlednost kokpitu. Level D to má nahňácané vše v jednom pohledu a tím sníží kvalitu přehlednosti. U PIC je to holt to samé. Takže opět je lepší PMDG.
Že to bere FPS, a co vám ho nebere? Když ne to, tak ono. Atd.
Level D je na dlouhé lajny. Já chci lítat a ne čumět do monitoru. Co je nad 3 hodiny letu, je otrava a ztráta času. Sice se s tím nalítají hodiny, ale co z toho? I s ATC to je jen: "Continue as filed." Z nudy a pokud to jde si vyžádám "short cut". Nic víc. Sice někdy letím dlouhou lajnu, právě tu Afriku pro CVARS, ale to má účel. Takže tady jsou na tom mnohem líp PIC, PMDG. Nevidím důvod, proč s "velkou krávou" lítat LKPR-LKTB.
Vím že hned najdu plno odpůrců toho co jsem napsal, ale je to můj názor, za tím si stojím a nebýt PMDG 737, tak bych s PIC 737 lítal nejčastěji. |
|