| | | IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 10:48 | |
| | Zjistili jsme, ze problem s vetrem je hlavne v CR, nikdo mi nehlasil, ze by se s tim setkal i v jinych zemich. Vcera jsme s Kennym zjistili, ze to nejspise zpusobuje LKKB a jeho METAR, nebot jak mi napsal, je tam uvedeno 25 vrstev vetru a IVAP jich podporuje pouze 10, coz by mohl byt problem.
Zadam proto vsechny, aby reportovali problemy i v jinych mistech nez je RASIM a ETATU, abychom nasli vsechny spatne METARy a mohli problem odstranit. Snad v nejblizsich dnech dojde k jejich vyreseni a opet se bude moci pouzivat novy IVAP. |
| |
|
| | | Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 11:06 | |
| | Já měl problém i v okolí LKLN. |
| |
|
| | | Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 11:17 | |
| | Mě to odfouklo jednou i na jesenicku (LKZA), ale nevím který METAR je nejblíž. |
| |
|
| | | | Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 11:27 | |
| | Potvrzuji také problém kolem LKLN, přesněji na ose mezi LKLN a LKPL hlavně nad Vodní nádrží České údolí. Dále pak kolem bodu BERKA při letu od bodu DOBEN. |
| |
|
| | | | Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 15:43 | |
| | Ja som vichor chytil tiez v Jesenikoch, konkretne+/- v oblasti Sumperka |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 18:19 | |
| | Jo jo i já jsem ho chytil a bylo to zrovna, když jsem přelaďoval na Praha radar |
| |
|
| | | Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 14:31 | |
| | Problém s větrem jsem měl i v Turecku když jsem letěl první leg jejich Sailing over Turkey tour. (Někdy v jedenáctém týdnu.) Během chytání termiky mě to postupně sfouklo asi 10Km do vnitrozemí, pak jsem to vzdal. Dost mi pak pomohlo nastavit v fsuipc maximální změnu větru +/- 5kts. (A problém nebyl v tom, že bych startoval do silného větru. METAR na LTFB tehdy byl 22008KT.) Nicméně to nevylučuje, že za to můžou vrstvy METARu. To já jen, že mě se to stalo i jinde než v ČR, za to v ČR jsem ještě problém s větrem neměl. |
| |
|
| | | | Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 5. 4. 2006 / 16:37 | |
| | Tak toto přesně potvrzuji. Doma zatím nikdy,na Slovensku a v Polsku dvakrát a to vždy s B767 od Level D. S Jumbíkem od PMDG nikdy a nikde |
| |
|
| | | Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 06:48 | |
| | S PMDG 737 se mi to stalo i u LKTB, zrovna pri zachytavani kurzu na VOR/DME BNO approach drahu 10.
Je to stejne divny, pokud se to stava i jinde nez jen v Cechach, jak si muze tolik lidi nechat v. 1.3.0. Mne to teda docela dost stvalo, ze jsem uz byl pomalu na trati konecnyho priblizeni, a potom mne to sfouklo behem par sekund 10nm pryc... |
| |
|
| | | | Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 10:32 | |
| | Ja si na IVAO zatim jeste netroufam.... ale to si snad ze me delas srandu ze te to takhle koplo??? 10nm za nekolik sekund....to uz je uchvancancujici poryv vetru |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 10:34 | |
| | No, tak nebylo to doslova par sekund, ale crosswind o sile 800kts poradne odhodi i B738, proste s tim nic neudelas, jen te to zene do strany... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 14:17 | |
| | a ten vitr je jako staly proudeni v urcite hladine a nebo to jen cukne a pohoda, jak kdyby se nechumelilo? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 16:56 | |
| | Je to staly proudeni, v rozmezi tak 2000ft az fl00, vys se mi to nestavalo. Bud tomu musis utect horizontalne, a nebo vertikalne, coz jaksi na priblizeni jde docela tezko, ze . Tak sem zatim na starsi verzi. |
| |
|
| | | Re: IvAp 1.3.0 - problem pocasi - problem mozna lokalizovan v reseni - zadost o pomoc! 6. 4. 2006 / 08:59 | |
| | Ja včera letěl z LKMT do LKHK a v okoli LKSU s Flight1 C 172 a dostal sem takový náraz až sem měl černo před očima z těch manévrů |
| |
|
|