| | | maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 11:38 | |
| | | |
|
| | | Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 11:49 | |
| | | |
|
| | | Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 11:53 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 12:00 | |
| | tady nejde o vtip. neznam lepsi ulohy o casticich nez v aerodynamice. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 13:07 | |
| | Doporucim Ti jednu vec PjSky.
Zaloz si vyvojarsku firmu, pozhanaj schopnych developerov a vydajte konecne schopny letecky simulator so vsetkymi grafyckymi a matematicko-fyzykalnymi vlastnostami podla Tvojich a nasich predstav
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 13:26 | |
| | Myslim ze je snazsi kritizovat... ne ja jen obcas zasnu: chce snad nekdo parat nejakou latku realne v 3d strilecce? pozorovat 100 predmetu relne vymrstenych explozi? Kvuli tomu zavadi fyzikalni koprocesor? Nereknu zavody aut, letani, atp. Tam se fyz. kop. uzije az az...
Ech... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 13:31 | |
| | bohuzel ano chce... maniaci do akcnich her (a tceh je podstatne vic nez nas) chteji aby kulky litaly realne, aby se realne chovaly vuci okoli a podobne.. a k tomu ten koprocesor prsote potrebujes
ale napis ma pravdu .. tady fnukas na blbym hrobe .. fnukej nekde na strankach microsoftu a nebo si to napis sam ... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 13:34 | |
| | uz se preci stalo... pamatujes ten prispevek: co byste chteli ve FS? napsal jsem jim z 4 adres 100 emailu... treba to padlo na nejakou alespon aridni pudu... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 13:40 | |
| | PjsKY...Ja Ta plne chapem, co nam chces vsetkym povedat, tiez hravam tie 3D action hry a su tam lepsie vlastnosti ako v FSke, tiez by som ich rad privital v FSke, vieme a chceme to vsetci.
Lenze 3D hry sa hraju vacsinou v omedzenom priestore na par desiatok metrov, kde tieto ficuriny sa daju aplikovat, ale FSka neni len o par metroch ale o dobrych stovkach kilometrov a to je ten podstany rozdiel.
P.S. Sorry za hrubky v predchadzajucom prispevku, vsimol som si to az po odoslani a EDIT NEFUNGUJE
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 14:15 | |
| | zkus se podivat na hru boiling point: road to hell
odehrava se v detailne vymodelovanem prostoru 25x25km ale tam je vsechno: priroda, mesta, zvirata, lidi, auta, vrtulniky, lode, letadla, velmi pekne pocasi, zvuky ke vsemu co se hne. tj rozumna dohlednost v FS je podobna jako v BP a pritom v BP mam mnohem vyssi FPS a vypada to lip
http://games.tiscali.cz/reviews/boilingpointcz/index.asp
akorat oni to asi recenzovali na nejakem starsim stroji ze to nemaji tak pekne jako ja |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 14:38 | |
| | srovnavas neco naprosto nesrovnatelnyho .... PJsky totez ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 27. 3. 2006 / 09:06 | |
| | Napsal jsem neco dlouheho a zase smazal. Je to marne.
Pozor, FS neni 3d hra, je to neco nesrovnatelneho, tajemneho a genialniho veskrz.
a to, ze tyhle 3D strilecky maji leckdy umelou inteligenci tezce pokorujici zive lidi, coz da teky praci simulovat, to je bedla, vypocetne naprosto nenarocna. zvlast kdyz vam tam jelimanku pobiha az 60 naraz... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 27. 3. 2006 / 10:06 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 27. 3. 2006 / 11:42 | |
| | škoda, že si to napsal tak rychle... Třeba bychom se od někoho z našich některých(!) náctiletých, dočkali stejného komentáře, ale s obvyklou hrubkou... tedy s tvrdým "y".. |
| |
|
| | | Re: maly OT: a letci zase utrou nos :( 26. 3. 2006 / 15:31 | |
| | Protože s FSkou vývojáře neuživíš. Je nás málo, co chtěl něco reálnýho. Zato hráči nereálnýho braku se dočkaj reálnýho HW urychlení |
| |
|
|