FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ucpali jsme Miláno :) Jeden příspěvek | Celý strom
Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:31
Gustav ( BHA576 )   
Tak takto jsme se tlačili na stojánkách
34571 B / 600 x 450 / LIML1.JPG
29292 B / 600 x 450 / LIML2.JPG
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:33
Riff   
roztomilé!!
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:35
pseudoMates
Díky FSP se mi povedlo zaměstnat Mnichováka... Měl jsem výpadek motoru, zkoušel jsem chvíli letět se 767 na jeden, ale prostě mrška nechtěla držet rychlost a pomalounku, polehounku ztrácela.. Tak jsem nechtěl riskovat, že mi někde v neřízeným prostoru spadne na minimálku, tak jsem se rozhodl pro diverzi do Mnichova. Pěkně jsem si nahlásil "Pan pan", vyžádal si radarové vektorování, local stand by a už to jelo z kopce.. Nakonec mi aspoň kaštani zatleskali..)
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:37
Gustav ( BHA576 )   
Škoda tak snad příště
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:38
Rozšafín Ctibum   
Dvakrát jsem startoval z LKPR, že opráším BHA357, a dvakrát jsem se Sašou skončil u vytlačení, a padnul do bluescreenu. Asi pojdu do Format C: (
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:44
mípa   
Nic si z toho nedělej, já jsem měl dobré předsevzetí že také obléknu barvy BHA. Vzal jsem C-550 a po startu mi zdechla. Asi ji smažu, byly to vyhozený peníze. Tak jsem musel na start podruhé a protože nemám v hangáru nic než C-130, tak jsem přijel poslední (čímž se všem omlouvám).
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:41
Fabo™   
Nejni motor v cudu mayday situacia?
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:43
Rozšafín Ctibum   
Pokud je to poslední funkční, tak je

Pokud je to poslední, a na zbývající počet již letadlo neletí, jen padá, tak taky

Pokud na zbytek motorů jakž takž manevruješ a jses schopen vcelku bez problemu doletet na nejake letiste, tak ne
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:43
Tragédie v JRD
Neni tak uplne ... pokud teda motor jenom selhal, pokud motor shorel a chytlo ti i zbytek letadla tak je to neco jinyho. ale vetsina (2-motorovych) je na jeden motor schopna doletet do cile .. nizsi rychlosti, nekdy v nizsi vysce...
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:48
pseudoMates
u jednomotoráku ano, u dvou a více, pokud nehoří, tak ne.. ale záleží dost na konkrétní situaci.. Já jsem vyhlásil Pan pan, což si myslim bylo odpovídající, vyžádal si local stand by upon landing a myslim, že to bylo správně..
 

Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 10:01
Štefan
Jen pro info, Local Stand by by je fráze, která se používá pouze v ČR, jinde ve světě na ni nemusí slyšet, např v Anglii ani neví, co po nich chceme - využívají specifické postupy : piloti si na zemi v případě nouze volají skupinu záchrany sami (frekvence tuším 121,6, volačka je "jméno města + FIRE").

 

Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:08
Serž   
neni na volani az na zemi trochu pozde?
 

Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 10:02
Štefan
Jen pro info, Local Stand by by je fráze, která se používá pouze v ČR, jinde ve světě na ni nemusí slyšet, např v Anglii ani neví, co po nich chceme - využívají specifické postupy : piloti si na zemi v případě nouze volají skupinu záchrany sami (frekvence tuším 121,6, volačka je "jméno města + FIRE").
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 11:14
A.J.Scandall   
Je to tak jak Štefan píše, LOCAL STAND BY je skutečně fráze, kterou si vymyslela ČR. Všude jinde ve světě rozhodnou příslušné složky letiště o patřičné pomoci.

Tahle naše termonologie má zajímavou dohru: vždycky jsme byli cvičení při vyhlašování tísně/pilonosti specifikovat, zda chceme FULL EMERGENCY anebo LOCAL STAND BY. Až jednoho krásného dne se vracela posádka našeho letadla na jeden motor do Říma, vyhlásili PAN PAN a potom byžádali LOCAL STANDBY. V pohodě přistáli (na jeden motor vlastně ani tak o moc nejde), a poté přišel z Říma na ČSA oficiální dotaz, co že to vlastně posádka tím LOCAL STANDBY ASSISTANCE chtěla? Tak se dalo dohromadý pár chytrých hlav, a zjistilo se, že tuhle frázi ve světě nikdo, ale opravdu nikdo nepoužívá. A tak nám přišel e-mail, že si to ve světě žádat nesmíme, ale v ČR musíme. Zase máme holt něco extra

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 11:23
Marky Parky   
Nedávno jsme tohle řešili z instruktorama a LOCAL STANDBY není výmysl ČR. Je to vytvořené na základě nějakého ICAO dokumentu (přesné číslo případně seženu, teď ho z hlavy nevím), který ale byl vydán jako doporučení.

No a jak je obecně známo, tak česká republika je jedna z mála zemí, která aplikuje velkou většinu ICAO doporučení (včetně tohoto) a proto se to tady používá, zatímco ve zbytku světa se na tyhle záležitosti dost kašle.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 11:26
Marky Parky   
Ještě abych upřesnil proč jsme to probírali - protože právě zahnraniční instruktoři se tomu bránili jak diví a říkali co to je za český výmysl a teprve když jim naši instruktoři na briefingu předložili přímo příslušný dokument, tak sklopili uši.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 12:02
A.J.Scandall   
Což je bohužel typické pro letectví v ČR, že přebírá téměř všechno i to, co je jako doporučení, naše interpretace JARu je toho názorným příkladem. Pominu-li ovšem tuhle stránku, přistup ve světě mi přijde logičtější, pilot totiž dá volbou tísně, pilnosti anebo jiným upozorněním na problém najevo, jak moc závažná jeho situace je. Ostatní nechá na příslušných složkách letiště. Pak totiž dochází k situacím, že pod vlivem stresu posádka vyhlásí "Request Full Emergency", respektive Local Stand By, neboť to má zaryté hluboko v kůře mozkové jako terminus technicus, a nevyhlásí už standardním způsobem tíseň nebo pilnost. To je bohužel zkušenost z reálu i simulátorové praxe. A aby mohl řídící letadlu dát požadovanou prioritu, musí být nouze vyhlášená!

Tohle neber jenom jako nějaký soukromý názor nějakého anonymního internetového pisálka, to je bohužel podložené praxí a nejen mojí, a bohuže zdaleka ne všechna doporučení ICAO, JAA, FAA etc. mají pozitivní přínos...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 12:30
Marky Parky   
Jojo, to je mi jasné, my jsme o tom sáhodlouze povídali a probírali to ze všech stran - největší důraz byl přitom kladený právě na to rozlišovat kdy mluvíme o stavu tísně či pilnosti ( tedy MAYDAY vs PANPAN ) a asistenci na letišti (tedy FULL EMG vs LOCAL STBY).

Co ovšem musím nesouhlasit je fakt že pilot nechá vše na ostatních složkách - IMHO právě pilot je jediný kdo má aspoň jakš takš páru co s tím letadlem je a jakou bude potřebovat asistenci (a je už jedno jestli si o ní řekne doslovně, nebo nějakou standardizovanou frází). Jediný další bližší člověk pro komunikaci je totiž řídící a ten už má informace jen zprostředkované z toho co slyšel v rádiu. A jestliže je předmětem debat zdali posádky mají či nemají být pod tlakem toho rozhodnout jakou asistenci chtějí, tak mi přijde dvojnásob nevhodné aby pod stejným tlakem byl třeba řídící, který o stavu letadla ví ještě o notný kus méně a v danou chvíli má krom snahy pomoct tomuhle letadlu ještě starost s tím neposrážet 10 dalších, nebo dokonce nějaká třetí osoba, která má všechny informace z druhé ruky.

Samozřejmě když pilot hlásí kouř v kabině, nebo infarkt či něco jiného jasného tak asi není co řešit a i ten řídící by odhadl situaci či předal dál jasné zdělení vedoucí k aktivaci těch správných složek. Ale většina nestandardních situací je problémová právě tím, že jsou nestandardní a když sečteme fakt že řídící nezná (a ani nemůže znát) dopodrobna charakteristiky obtíží na jednotlivých typech letadel s faktem že po tom rádiu se stihnou vyměnit jen ty úplně nejzákladnější informacech a řídící tedy ani neví jak moc vážný problém před ním stojí, ve výsledku mi přijde řešení kdy si asistenci žádá pilot a ještě standardizovanou frází jako nejlepší možné.

Ale je zas pravda že tohle je opět jen osobní názor člověka, který se s nouzemi potkal párkrát na simulátoru z druhé strany té vysílačky a že v letadle jsem si to (krom IVAO) ještě nezkusil....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 13:58
A.J.Scandall   
Počkej, to si možná nerozumíme, nemluvím o přehození zopdpovědnosti na řídícího, ten v téhle situaci má práce až až, jde o to, že řídící při vyhlášení stavu nouze informuje záchranné složky, jako třeba hasiče. Ti mají ze všech daleko nejlepší přehled o tom, co všechno se dá a v dané situaci má udělat, s ohledem na typ letadla, palivo, nebezpečné zboží, a samozřejmě i s ohledem na stav nouze posádkou vyhlášený. Rozhodnutí o vyhlášení tísně či pilnosti je jedno z těch, která se v určitých situacích nepřijímají snadno. Když už tedy situace tak daleko dojde, zcela oprávněně předpokládám, že na základě příslušné tísňové či pilnostní zprávy a hrubého popisu situace záchranné složky patřičný stupeň asistence připraví. On totiž pilot toho v daný okamžik zas tak moc víc. neví (co s tim motorem je? Opravdu hoří? Co to bylo za ránu? Jak moc vážné je to poškození?).

Mimochodem zajímavá situace je s požární asistencí. Pokud se plní letadlo s cestujícími na palubě, musí se žádat požární asistence. Je zajímavé, jak si různě vykládají pojem FIRE ASSISTANCE. Někde přijede jeep s hasičem, který jen tak dohlíží, jinde to jenom oznámí pohotovostním hasičům, a jinde přijede stříkačka s celou parádou
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 14:07
Serž   
zrovna na fire assist jsem nekde na faa cetl ze staci aby v letadle byla osoba schopna zaridit evakuaci paxu v pripade mimoradky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 14:20
pseudoMates
Já si osobně myslim, že tohle je dost diskutabilní téma.. Nevim, proč by si piloti neměli sami určit, jestli chtějí full emg, nebo local stby..? Přece nejni nutný to říkat hned... Může to zahlásit, až se situace trochu uklidní (to nemusí bejt vždy, ale myslím, že pilot ví o mašině daleko víc, než sebelíp školenej hasič na zemi), až se mu to rozleží v hlavě, jak moc je situace vážná a podle toho si zažádá.. Nehledě na to, že většinou trvá relativně dost dlouho, od vyhlášení nouze/pilnosti, než se éro dostane na zem..
Je to však pouze můj názor, čili laika..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 11:33
Serž   
a pres google se naslo treba tohle:
http://www.tc.gc.ca/CivilAviation/publications/tp14371/AGA/8-0.htm
http://www.nfpa.org/assets/files/PDF/ROP/424-02-roc.pdf
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 12:16
A.J.Scandall   
No, a zrovna když jsem si tyhle dokumenty přečetl, tak nikde nebyla zmínka o tom, že by si úroveň pomoci měl pilot specifikovat sám. Doporučení ICAO, o kterém mluvil Marky, jsem bohužel nečetl, nicméně moje přesvědčení je o tom, že školený personál na letišti má daleko větší přehled (a je ve větším klidu) na to, aby fundovaně rozhodl. Pilot na základě toho, co v moment vzniku situace ví (což bývá omezené), je schopen posoudit subjektivně akorát tak potřebu vyhlásit či nevyhlásit nouzi a když, tak jestli tíseň nebo pilnost...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 13:04
Kachna   
Já bych se také přiklonil na stranu A.J.e. Posádka, když jde do tuhého, má jiné věci na práci a ještě rozhodovat o tom, jestli budou potřebovat asistenci a jakou. Navíc, jestli se nemýlím, tak řídící by měl po vyhlášení emergenci vyhlásit klid na frekvenci,... A pro řídícího by žádná stresová situace neměla nastat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 13:15
Marky Parky   
Řídící má po emergency vyhlásit klid na frekvenci pouze pokud to potřebuje - a upřímě v dnešním provozu to asi nemá smysl - víceméně nejdůležitější věc v danou chvíli je uklidit tomu problémovému letadlu cestu a zajistit aby se ti ostatní nedostali do sebe. Taková ta představa, že když jedno letadlo má problém, tak všechny ostatní najednou nějak zmizí, jakou nám předkládají americké filmy, jaksi moc reálná není - ve skutečnosti je to pěkný frmol.

Co se týká pilotů, tak tam navíc pro ně platí priority "Aviate, Navigate, Comunicate". Tedy v první řadě udržet letadlo ve vzduchu, v druhé vědět kde jsou a kam chtějí/mohou s tím problémem doletět a třetí je teprve povídání s ATC. Takže ten ATC opravdu nemá pěkně dlouhou dobu žádné informace, jeho Planning a Supervisor mají v té době plné ruce koordinace s okolím i záchranáři a řídící se pouze snaží tim zmatkem tohle letadlo dostat bezpečně na zem nejlépe podle svého úsudku na základě střípků, které od posádky dostane.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 14:05
Serž   
uz proto ze nakonec kapitan je odpovedny za bezpecnost cestujicich, posadky, stroje a lidi na zemi (viz concorde vs hotel) bych se priklonil k tomu ze kapitan si rekne co chce. pak by se ho mohla vysetrovaci komise ptat: a proc jste si nevyzadal hasice nebo pristani do peny? no protoze atc si rekl ze na problem s podvozkem to neni potreba a nam se pri pristani ulomil "pridak", zacatlo tect palivo a nakonec to vsechno shorelo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 14:50
Marky Parky   
Jo, tohle je další aspekt na který jsem zapoměl - odpovědnost. Tady naprosto chapu proč to pilotům vadí (já osobně bych nechtěl být v nouzi pilota který si zažádal plnou a pak se zjistilo že zbytečně - ono pak je totiž vyšetřovací komise vždycky chytrá jak rádio a má plná ústa toho jak to mělo být, kolik to stálo a kdo to zaplatí a pod..., když má všechny informace a štourá se v tom měsíce, zatímco pilot měl na rozhodnutí informací pomálu a čas v řádu minut). Na druhou stranu z naprosto stejného důvodu jsem rád že ATC tuhle zodpovědnost nemají a že u nás je na pilotovi, protože s přihlédnutím k tomu co jsem zmínil v ostatních přízpěvcích - ATC by k takovému rozhodnutí fakt přišel jak slepý k houslím a ještě za to mít zodpovědnost...

Co se týká toho, že by info měl mít nějaký požárník, tak do toho se pouštět nehodlám, protože jejich postupy neznám
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :) LOCAL STAND BY fráze   26. 3. 2006 / 15:00
Serž   
pozarnikovi z veze zavolaji: mame tu ero, ma problemy s hydraulikou. pozarnik si rekne: no a co? my mame taky hydrauliku, tomu se nemuze nic stat (navic mame ted obed), poslem tam jen sanitku. eru se pak nezafixuje podvozek v pristavaci konfiguraci a ero se rozseka na 3 kilometrech. kdo videl crash test 707 si to dokaze predstavit
mozna je to sci-fi, mozna prehanim nebo v tom jsou nepresnosti ale o kazdem zarizeni ma rozhodovat ten kdo s nim dela a rozumi tomu.
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:42
mípa   
Jak to bylo s tou frekvencí LKAA_CTR? Já jsem to za boha nemohl naladit. Na IVAP se mi zobrazilo 127.12 a nic, až přímo přes TS to šlo.
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:46
Tragédie v JRD
tipuji ze to bude viz http://ivaocz.virtualskies.net/ - cili uz neni 127.12 ale 127.125 - experimentalne bylo zjisteno, ze i stare ivapy dokazu tuto frekvenci naladit, ja se starym litam, a az na jeden pripad, kdy mi ji odmital naladit, to funguje bez problemu.

mas 1.2.1 ci 1.3 verzi? nmebo jeste nejakou starsi?
 

Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:46
pseudoMates
já mám 1.2.1 a nenaladil jsem dýl, jak na 15sec
 

Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:49
mípa   
mám 1.2.1. Nikdy jsem na podobný problém nenarazil. Nešlo mni to v c-550 ani v Herkulesu (a tam se dá nastavit opravdu 127.125.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:51
Fabo™   
Vtip bude asi v tom, že IvAc riadiaci zadá 127,125 a ivap rozozná freq 127,120. Ak predtým riadiaci zadával 127,12 tak sa to zobralo ako 127,120 a všetko bolo OK. (toto je len teória)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:54
Tragédie v JRD
no .. jak jsem psal na jinem miste.. puvodne bylo experimentalne zjistovano a zjisteno ze to i stare verze ivapu rozpoznaji ... ale pred chvili jsem se dovedel, ze toto jiz bylo zruseno a opet se ladi pouze stare verze (cili potize? .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:55
pseudoMates
a já se ptám, kde soudruzi z NDR, udělali chybu..??!!
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:46
mípa   
'jsem tě podezříval, že ses mně z ohleduplnosti nechtěl předjet..
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:08
joachim
jak se Ti podaří, že ti ve FSP kaštani zatleskají ? I když dosednu jako do peřiny, tak nic. PS: včera jsem si při odletu z Paříže střihl přelet nad Eiffelofkou a ti Frantíci po mě začli střílet docela shock, odnesla to palivova nadrz ( za to mi logicky kastani nezatleskali ... )
 

Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:21
Fabo™   
Tlieskajú len pri emergency pokiaľ ja viem.
 

Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:23
David75
Možná se ptám blbě. On existuje add on kde pasažéři tleskaj při přistání?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:25
OK-Milda (BHA410)   
Existuje - to je to FSP - FS Passenges, placený to addon, ale existuje demo, funkční jen na několika letištích - zapátrej na fóru, řešilo se to tu mnohokrát
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:27
Fabo™   
Presnejšie demo funguje pre odlety z letísk v San Franciscu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:49
Gustav ( BHA576 )   
Jo jo a opačně ti začnou kopat do dveří,když jim nedopromítáš film a přistaneš dřív. A taky ti to dělá různé poruchy na letadle,takže se rozhodně člověk nenudí.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 11:58
joachim
nemáte někdo hlášky letušek ve FPS v češtině ??
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:40
mípa   
Taky mám jednu..
27748 B / 600 x 354 / 060325LIML.jpg
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:49
Fabo™   
Ucpali ste ho pekne )
Smiem sa spýtať kto z BHA dnes zablúdil do Montrealu?
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:52
mípa   
Jak se vám zdál ten LIML_APP? Mně nechal kličkovat a stejně jsem minul BHA 573 jenom o kousek.
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:53
pseudoMates
třeba to byl účel.. třeba to byl armádní ATC a chtěl si vyzkoušet navádění na cíl..)
 

Re: Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 09:46
Gustav ( BHA576 )   
Mne řídil "slušně" akorát,když použil frázi,které jsem moc nerozuměl,tak jsem mu stylem " horký brambor v puse " odhuhňal uplnej blábol a byl spokojený. Vím chyba je samozřejmě na mé straně. Jo akorát jsem furt pitomec říkal Heavy a přitom jsem měl prdítko B737-600
Inu zvyk je železná košile
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   25. 3. 2006 / 22:56
Serž   
panove, nesnaste se predbehnout Gustava ve foceni. ta jeho prvni fotka je totiz bezkonkurencni.

vas dnesni ACC
 

Re: Ucpali jsme Miláno :)   26. 3. 2006 / 13:16
Michael   
Děkujeme všem pilotům i ATC (včetně Alex Dík), že se včera zúčastnili naší akce. Škoda, že se 3 piloti do Linate nedostali, ale i tak nás v LIML skončilo 6. Těšíme se na příště…

Další screenshoty a seznam účastníků ze strany pilotů na www.bha.cz/akce
14282 B / 500 x 375 / fsscr258.png
17075 B / 500 x 375 / fsscr260.png
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ