No, k tomu jak putuji bagaze na JFK - kdyz jsme vyztoupili z Airbusu CSA, po pruchodu imigracnim jsme museli pockat na kufry ze kterejma jsme pak prosli skrze celniky a predali je na prepazce lidem od Delty. Cely to pry probiha z bezpecnostnich duvodu, aby se pasazer "prihlasil" ke sve bagazi. Ale nutno dodat, ze krome toho, ze tam byla otresna fronta (asi osm pripoju z Evropy a Asie, takze samy velkokapacitni) tak predani spocivalo v tom, ze das bagl do ruky jednou manikovi, ktery nejakym zahadnym zpusobem bagly tridi (a neni to dle letiste urceni, mozna ma v oku implantovanou ctecku carkodu a potom je bere druhy typek, ktery uznava pravidlo cim vis tim lip (cti, z cim vetsi vysky kufr spadne...) Ten druhy chlapek ma pravdepodobne na starosti bezpecnost a ridi se tim, ze pokud je neco nebezpecnyho v zavazadle, ten pad to neprezije A ze to zavazadlo cestovalo po statech, usuzuju z neprime poznamky telefonistky na reklamacich a taky z ciste uvahy, ze pokud v pondeli okamzite po pristani linky nahlasim ztratu bagaze (ca 22:30), rano v sest hodin na internetu vidim, ze "Vase zavazadlo jsme lokalizovali a ted hledame let, kterym Vam ho posleme do Detroitu" a v sest vecer mi jina operatorka rekne, ze zavazadlo poleti tou samou linkou kterou jsem vcera priletel ja, tak predpokladam, vzhledem k tomu, ze New York - Detroit urcite nelita jedno denne, muselo se jim to dostat do nejakyho jinyho letu. A trochu statistiky - shodou okolnosti bylo hned v utery v novinach, ze celkem se loni ztratilo 30 milionu zavazadel, pricemz celkovy pocet prihlasenych zavazadel k preprave byl asi 3.7 miliardy (vychazi to asi 1.8 na pasazera) - takze jsem mel stesti, a stal jsem se majitelem jednoho z neceleho 1 procenta dotcenych zavazadel... |
|