FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 1. 2025, svátek má Diana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Proc to nejde? Jeden příspěvek | Celý strom
Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 10:43
PjSky   
A ndejde to?

http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/screenshots/set5_full3.jpg

http://images.ea.com/eagames/official/battlefield/battlefield2/us/screenshots/set5_full1.jpg

BF2 mi dela 60 fps a FS 20... pritom FS si muze o vzhledu BF2 nechat zdat...
BF2 dynamicky tridi ktere polygony zobrazit a ktere ne, FS proste sroti vsechno.. tomu se rika kouzlo optimalizace.

A reknete ze lzu...
 

Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 11:48
MadBird
No jo ale BF byl, je a bude jen dobre vyhlizejici arcadou pro Quakisty )
 

Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 13:56
PjSky   
no, mila arkado, [akrada to neni, plosinky si neuzijes]

hlavne ma bravurni engine... proc by FS nemohlo dobre vypadat?
 

Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 13:59
Teflon_490   
Jenomze si uvedom, kdy bylo FS vytvoreno a kdy BF2. To samozrejme zahrnuje optimalizaci na technologie te dane doby...takze at mas sebelepsi HW, FS ti nepojede tak jako jiny SW optimalizovany na dnesni nej HW.
 

Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 11:59
Viper
Já neřeknu že lžeš, ale že jsi úplně mimo mísu.
 

Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 14:36
Fox
Mám takový dotaz. Jaké mají ty letadla v BF2 letové vlastnosti? Jak se chovaj v nízkých rychlostech? Jaké jsou možnosti ATC?
Díky za odpověď.
 

Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 14:48
Fabo™   
BF2 je Battlefield 2 takže ATC máš asi v rámci "leť k mostu, je tam tank, potrebujeme pomoc" ) Osobne hru nemám takže letové vlastnosti posúdiť nedokážem, ale predpokladám že budú skôr nerealistickejšie aby bol lepší zážitok aj pre inak nelietajúceho (resp. lietajúceho len na takýchto hrách - BF, OFP) hráča. Teda žiade trim, klapky a pod. tu nehľadaj.
 

Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 14:54
Pips   
Soude podle nejakeho starsiho battlefieldu, ktery jsem kdysi zkousel, jsou letove vlastnosti takove, aby bylo mozne letadlo ovladat z klavesnice a mysi a v zapalu boje nemanipulovat s joyem, volantem a pedaly ve vozidlech a klasickym ovladanim v pripade klasickeho pesiho boje.Zkratka neco jako flashpoint.Tim nechci nijak tento zpusob pospinit, jen chci naznacit, ze se simulaci letu toho ma spolecneho jen velmi malo.Piloti zaplacou, hraci 3D akci to vitaji.
 

Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 14:58
Fox
Takže autor této diskuze porovnává pouze laickým pohledem a ne pohledem virt. pilota.
Tzn. porovnává jestli je lepší jezdit do práce autem nebo letadlem, ale neřeší odkud kam.
Vysvětlete mu někdo co je to letecký simulátor.

Omlouvám se, ale musel jsem reagovat.

Lukáš Rejnart
 

Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 15:10
Jirka Kallasch   
tak tos docela prestrelil ne?? autorovi akorat vadi engine hry tot vse tak co to meles prosimte?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 15:20
Serž   
ja mj hraju BF2 a mj jsem placen i za to. o letadlech ani mluvit nechci, imho to je des - neco jako vojensky simulator L-159 se kterym jsem mel tu cest. naopak s vrtulniky v BF litam rad a spise pro pocit z letu nez pro boj. lita to lip nez v FS, jsou tam zapocteny meze, setrvacnost, tah motoru a dalsi veci ktere jsem v FS nepotkal. a hlavne nedela to tam takove kraviny jako v FS kdy vrtulnik lita ocasem dopredu, ma statickou stoupavost 3000+ fpm a podobne.
 

Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 15:29
Tragédie v JRD
tak nakonec ten 6000. prispevek dam sem..

i kdyz casto s Pjskyem nesouhlasim, tak mu musim dat za pravdu ... bezneho uzivatele nezajima ze je neco stare, ze kvuli pouzitemu enginu to nejde a podobne ... to jsme shcopni objektivne "tolerovat " jenom my, ale musime si uvedomit, ze "skalni" jsou vyrazna mensina.

kdyz jsem videl ty shoty co PJSky napostoval, tak mi spadla celist - je to opravdu uzasne. tady je na vine trosku mikrosoft protoze od FS2000 se prakticky nezmenil engin FSky az na urcite detaily a nevyuziva modernich technologii pro tvorbu 3D sceny... nekde jsme v tomhle threadu zahledl nejaky radioby argument v tom smyslu, ze FSka ma horsi grafiku protoze ma lepsi realisticnost letu .. coz je ale hovadina, protoze to nesouvisi .. i pri pouziti spickove grafiky muze zbyt dostatek prostoru (a vykonu) na to, aby mohla byt zachovana "realita" FSky a nestala se z toho arkada - od pocitani grafickych efektu je prece graficka karta a ne procesor. doufejme ze tohle se alespon castecne zmeni v FSX (podle vseho alespon castecne ke zmene dojde).

pokud by ale doslo k vyraznemu odklonu od stavajiciho engine, zaplatili bychom tezkou dan v tom, ze by do kytek sla docela slusna kompatibilita i mnohem starsich veci ... i v FS9 jde pouzivat (az na vyjimky .) doplnky, ktere vznikly pro FS2000, FS2002, mnohdy i FS98.

nebudu daleko od pravdy, kdyz reknu, ze ti co ted nejvic prskaj jak ma FSka zastaraly engine, by byli jako prvni, kdo by prskal, kdyby doslo k utnuti kompatibility (treba v FS2006), predelani celeho enginu a vse si museli poridit znova a uplne nove ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 16:09
Kobos   
No jak to bude v fs2006 to nevim ale co jsem cetl ty stranky co zverejnili obrazky a nejaky to povidani z verze 10 , na na zacatku stalo ze spetna kopaktibilita z addonama z fs9 je hlavni prioritou pri vyvoji fsx , takze bych si dovolil typovat ze ten zakladni engine v fsx se asi moc nezmneni prave z tohoto duvodu. No ale nechame se prekvapit jak to nakonec bude. Jedno je jiste, na simulator je vazano spoustu dalsich firem produkujicich komercni addony ,a v pripade ze proste veci z fs9 nepujdou do fsx ,a pridam li k tomu nekolakamnesicni zpozdeni vydani SDK pro vyvojare a samozrejmne i spozdeni vydani make MDL ktere kopiluje letadla i scenerky, tak to by byla BUSSINESSOVA katastrofa. predpokladam ze maji tolik rozumu ze to tak nebude
 

Re: Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 16:57
PjSky   
Trosku sem nahledl do SDK BF2 a opravdu by byl problem: maji celopolygonove mapy [jedina vrstva]
"knihovatelnost" FS je skutecne mocna paka.
Ty letadla opravdu nestoji v BF za rec, imho jen kazi pocit ze hry protoze pokud chcete uzit si pechotniho boje s kamarady a po shromazdeni squadu [pechota] jste detekovani nejakym radarem a smeteni bombama, jen tise skripete zuby. Nastesti jsou mapy jen s vrtulniky a jen s autickama [znicit tank neni v dnesni dobe pro pechotu problem, zpusobu je prehrsel, on totiz tank proti pechote ma tuny nevyhod, hlavne ovsem velikost a slepost v mnoha uhlech - tank ve meste=konzerva s pecenym]
Bohuzel grafika je drtiva. Dodneska nechapu, jak se jim to povedlo. Zkousel sem letat helikopnik s pedaly a joyem a opravdu doporucuju... od dob A64 LB sem nezazil pobodny pocit. jen primitivita ovladani trosku zamrzi, ale je to prec jen bojovka, ne simulator.
A kdyz se krcite v trave nekde v omanu a nad vami slidi vrtulera a kanonem ovladanym jinym clovekem... nastesti neni jeste podporen kamera-mod zamerovani [coz realne tyhle potvorrry maji].
Fska bohuzel nesklada polygony, ale vsrtvy polygonu s ruznou charakteristikou [mesh, vtp, bgl] a celkove to vypada divne. a pohledy na screeny s FS X opravdu potvrzuji, ze MS tuhle cestu neopusti. Bude trvat dlouho, nez pocitace dosahnou vykonu co by dokazal slucovat ruzne metody dokonale plynule - a s uchazejicim vysledkem jak z 1m tak z 5km...

Aby bylo jasno: FS mam rad, taky Lock On - BTW Lock On mam i radeji, po te co jsem stahl SU33 do ploche vyvrtky jsem dokonale nadseny experimentator se stihaci )
Jen me mrzi ze tvurci simulatoru upinaji k FS jako dogmatu - napr. Lock On ma extremne podobnou krajinu jako FS... stejne pojeti, rekl bych. Nebo je to skutecne jedine rozumne reseni :-/ ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   23. 3. 2006 / 18:03
xWing   
Uprimne poviem, aj ked ma ukamenujete, radsej chcem poriadny a optimalizovany engine, aby bola krajsia grafika a realnejsia simulacie.. V tom pripade kaslem na addony pre FS9, ktore nepojdu vo FSX.
Kto chce robit bussines, tak zacne robit addony aj do FSX.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proc to nejde?   24. 3. 2006 / 00:57
PjSky   
Postaci kdyz pujde vytvaret scenerky: hadam ze vetsina lidi ma zdrojove soubory [gmax] pro sve scenerky..?
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ