no, ono se da velmi pekne litat s default Bell - 206, nebo s Bell-206 od Howeru - free model, napr. s default R-22 se mne osobne moc dobre nelita, je na mne moc citlivy, ale zas toho s vrtulniky moc za sebou nemam a nebyt Viti Zeniska, dodnes jdou vrtulniky mimo mne, ale je to super politani, je to hlavne o velmi citlive praci s plynem a potom s rizenim, plyn bych hodnotil jako hlavni, mozna by nebylo od veci, kdyby nekdo z techto mistru rotacnich nosnych ploch napsal kratky manualek pro Bell-206, bud Vita, nebo jennik Jojo, nebo j.s., co jsem mel tu cest parkrat s nimi letat s vrtulnikem v multiplayeru, mocmoc jsem se od nich naucil a on ten zaklad neni az tak tezky, jde jen o to pochopit, jak to vlastne leta (ono to skutecne leta....). Taky nedokazu pristat na miste, ktere si urcim, ale z prvotni tolerance +/- 500 metru jsem se uz na nejakych +/- 100 metru dostal, ale pristat na heliportu je pro mne stale nemozne - rouru posadim u tecka kdy chci, ale vrtulnik neeeeee..... . Nezatracoval bych vrtulniky, spis naopak a protahnout si ve dvojici s vrtulnikem anatolijovu scenerii jesenicka v deseti metrech nad terenem je fakt zazitek..... A to uz nemluvim o trojici Mi-24 v Grand Canyonu.... zvlast, kdyz se jennikova manzelka v pet rano prijde manzela zeptat, jestli si stale mysli, ze je normalni (jenniku, sorry, ale je to pravda, ne?) |
|