| | | | | Tak co říkáte na černou listinu 50 leteckých společností,které nemůžou lítat do EU. Ve zprávách bylo řečeno,že se jedná převážně o Ruské stroje. |
| |
|
| | | Re: EU 22. 3. 2006 / 20:00 | |
| | tech spolecnosti je cca 100 a vetsina tech spolecnosti je z afriky.... |
| |
|
| | | | Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 20:00 | |
| | ...coz nutne nevylucuje ruske stroje |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 20:05 | |
| | Tak to jim nezbývá ,než lítat jenom v Africe. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 20:14 | |
| | Eu tvrdí,že s ohledem na technický stav letadel vydali tu listinu. Ale pokud je přece letadlo v "letuschopném" stavu a splňuje dané podmínky ,tak proč by nemohlo letět. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 20:17 | |
| | letadlo v letuschopnem stavu se nerovna letadlo v poradku ...
ma to postihnout spolecnosti, ktere maji problemy s udrzbou svych letadel (zanedbana, zadna, nedostacujicic) a podobne |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 20:20 | |
| | Tak k tomu není co dodat.Dík. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 23:43 | |
| | Aj tá 737-400 z Cypru čo padla (bola zostrelená) v lani v lete pred Aténamy bola letuschopná - cca 130 mrtych - prevažne deti... , v minule som pozeral jeden z akčných airportov v tv - že rekord 747 - niekde v indii sa na páskovalo 680 gaštanov. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 22. 3. 2006 / 23:57 | |
| | Není mi jasné jak to souvisí? Obě nehody byly způsobeny chybou (chybami) posádek. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 00:07 | |
| | Ne tak uplne ....
* helios spadl castecne diky "chybe" technika (nechal nejaky cudl v "jine" poloze, posadka si toho ale nevsimla...), ale byly tam i problemy na zemi, v relaitvne brzke dobe zastavil helios uplne dopravu (docasne) protoze meli problemy i se svym dalsim letadlem, d ktereho (uz nevim proc) odmitli nastoupit cestujici
* to jumbo v indii se srazilo s tim ex-SSSR diky chybe onoho ex-SSSR letadla |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 00:20 | |
| | Já bych řekl že celkem úplně.
Podle toho jak byla nehoda Heliosu podrobně rozebrána na Planes, tak posádka nejenže nezkontrolovala správné nastavení při předletové přípravě, ale ani správné tlakování během stoupání do letové hladiny.
A to jumbo bylo velmi podrobně rozebráno v jednom dílu dokumentu Přeplněné nebe. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 00:05 | |
| | Ty jo .. mas v tmo chlape trosku gulas
* v Heliosu sice nekolik deti bylo, ale nebyla to vetsina (to vypustilo ten magor paroubek) - bylo tam 48 deti a mladych lidi (paroubek mluvil o osmdesati i vic)
* helios (ten z kypru) nebyl sestreleny, spadl "sam"
* sestereleno bylo ruske civilni letadlo nejakou dobu pred tim, sestrelili ho omylem ukrajinci
* deti byli na palube Tu154 kdesi z biskeku, ktere se srazilo s nakladnim letadlem nad svycarskem pred par lety
* v te indii to nybl jenom 747, tam spadla dve letadla, jedno z nich bylo 747 a druhym z nich bylo cosi ex-SSSR |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 07:03 | |
| | Poprve pisu na teto stranky a sem rad, ze jsem se mohl zaregistrovat ! To ex-SSSR byl IL-76 |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 09:05 | |
| | Jinak Tragéde, moh by sisi zfleku založit kancelář na uvádění věcí na pravou míru jako v saturninovi eště nutno podotknout, že nešlo o obláček těžkého doutníkového dýmu v kabině ruské Il-76, ale o modravý obláček dýmu cigaretového, jak navigátor od rána pilně pracoval |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:37 | |
| | a samozrejme jeste je nutno poznamenat ze Mid-Air B757-200 a Tu154M se neodehral "nekde" nad Svycarskem, nybrz nad Nemeckem... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:38 | |
| | Svycarsko s tim melo jen tolik docineni, ze obe letadla v dobe nehody byla rizena svycarskym rizenim letoveho provozu. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:39 | |
| | Nicmene dany ridici vubec nebyl Svycar! Takze bych to stejne videl na nejakou konspiraci z vyssich kruhu! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:56 | |
| | Já se nechci dohadovat, ale Bodamský jezero mi přijde, že leží ve Schweizu... Ten ATC byl Dán..
Co bylo zveřejněno v dokumentu "Přeplněné nebe", Němci s tim měli pouze to dočinění, že se mu pokušeli volat a upozornit ho na kolizní kurz těch dvou mašin když se jim rozsvítilo STCA a jemu nefungovalo, protože jel jen na záložním systému, jenže mu nefungovali tlf..
Ale tak třeba si to pamatuju špatně.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 12:11 | |
| | dyt zdenka znas... ten bude spiknuti hledat i v tom, ze prezident je klaus...
fakt k tomu doslo v nemecku, nekde u Uberlingenu, trosky spadlo nedaleko svycarsko nemeckych hranic, ale ne do Bodamskeho jezera ale blizko nejakeho Lake Constance |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 12:12 | |
| | vidite? vidite?! ja vam to rikal! ale me se tady implicitne neveri! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:51 | |
| | ad Indie - IL76 to byl..
ad Bodamské jezero - Letěli z Moskvy, pač hříčkou osudu jim uletělo éro právě z Moskvy, když si spletly letiště... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:53 | |
| | jj recht... jinak z biskeku byly ty deti |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: EU 23. 3. 2006 / 11:56 | |
| | | |
|
|