FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
fronta na t/o Jeden příspěvek | Celý strom
fronta na t/o   22. 3. 2006 / 20:21
XEOL
prochazel jsem si letiste v google earthu a nasel jsem tam docela solidni frontu na t/o v Heathrow. Je toto obvikle, ci je to opravdova kuriozita?
30118 B / 600 x 480 / fronta.JPG
 

Re: fronta na t/o   22. 3. 2006 / 20:23
Tragédie v JRD
na velkych letistich relativne bezne....
 

Re: Re: fronta na t/o   22. 3. 2006 / 20:38
Latom   
Ne relativně, ale je to běžné a někdy i ve dvou řadách.
 

Re: Re: fronta na t/o   22. 3. 2006 / 20:47
Kobos   
Za meho pobytu v USA jsem asi 2 roky projizdel denne okolo letiste Newark
nejfrekventovanejsi New yorske letiste dalnice sla rovnobezne s runway asi 200 metru vedle , byl tam jen dratenej plot tak okolo 4 az 5 hod odpoledne cekalo okolo 7az10 letadel na start , schavalne jsem to mneril byly pousteni presne po 60 sekundach do vzduchu (!!) pokud slo Jumbo tak prestavka pred nim a po nem byla 90 vterin ,
pristani dotyk plochy a dalsi letadlo zanim casova mezera asi 2 minuty , "fronta" na pristani bylo vydet az 5-6 letadel v ILSu blizko zasebou tahle frekvence trvala asi 3 hodiny kazdej den v noci uz to bylo daleko slabsi ale to zase prevazne sedaly UPS,FEDEX (postovni letadla) a dalsi Carga.
 

Re: Re: Re: fronta na t/o   22. 3. 2006 / 23:40
pseudoMates
No, 7 až 10 je na Newark podle dostupných informací relativně málo.. Někde jsem viděl fotku, pravděpodobně na Airliners, kde je v řadě asi 15 mašin... Jednou v Praze prej stálo 12 mašin na odlet...
 

Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   23. 3. 2006 / 00:00
Viper
Největší šance vidět takový vláček je vždy v létě cca. mezi 12:30-13:30. A vůbec nejlepší je to při používání dráhy 06.
 

Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   23. 3. 2006 / 06:27
Jirka Kallasch   
jo jo ...nekolikrát sem to viděl... když odlítaj 310 do USA a Kanady..
bylo to spestrene jeste 777 Saudia ...no pekne to bylo ...
 

Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 21:29
pseudoMates
Tohle mi přijde kurioznější, vzhledem k pořizovací ceně jednoho Jumbika..
http://www.airliners.net/open.file/0364746/M/
 

Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 21:33
Fabo™   
No ono to asi nebude fronta na t/o, usudzujem z toho, že jedno jumbo nemá motor len gondolu )
 

Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 21:34
pseudoMates
To jo, ale předpokládám, že ten motor sundali až po tom, co s ním nějakou dobu lítali, čili po tom, co ho koupili..))
 

Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 21:39
Fabo™   
No ano... No ale 8 jumbikov sa mne nezda az tak vela.. uvaz ze Singapore patria k najvacsim aerolinkam sveta, kupuju A380 a mali isty cas aj Concorde )
 

Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 21:53
Tragédie v JRD
si precti popisek te fotky ) uzemnena flotila v dusledku SARSu
 

Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 22:02
Láďa
tady to je asi opravdová fronta na t/o, když už jsme na A.net http://www.airliners.net/open.file/0308158/L/
 

Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 22:24
Premek
K tomu muzu dodat celkem aktualne - v pondeli 20.3. jsem letel PRG-JFK a nasledne JFK-DTW (19:00). Uz pushback na JFK byl asi pul hodiny zpozdeny, ale korunu tomu dal kapitan, kdyz pri pojizdeni oznamil, ze mame poradovy cislo 17, takze budeme dalsi asi pul hodiny zpozdeni (Coz nastesti nakonec zvladli rychleji - priblizne to odpovida tomu, co tady uz padlo, jsem pred nama zahledl tri 747ky). Bohuzel, i kdyz jsem sedel u okenka, uhel byl takovy, ze se fotit nedalo. Zpozdeni bylo asi hodinu. Nicmene, jev to asi nebyl tak neobvykly, protoze se Delte podarilo poslat muj bagl na vylet po Statech, takze jsem ho dostal tim samym letem na druhy den a to bylo zpozdeni dokonce 1:50...
 

Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 22:30
Fabo™   
Vylet po Statoch - to mas este dobre, stava sa ze kufor sa dostane na vylet po svete... a ty mu len ticho zavidis )))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:18
pseudoMates
čeče, nechápu, jakým způsobem, by se mohl kufr dostat na výlet po světě..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:20
Fabo™   
Ak je na nejakom dostatočne veľkom letisku zmätok na zmätok... stačí vymeniť diaľkovky )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:23
pseudoMates
Teoreticky to možný je, ale myslim, že právě na velkejch letištích se stane, že spíš to zavazadlo nestihnou přeložit, nebo zapomenou... ale v dnešní době, kdy na velkejch letištích dochází ke scanování lajblů na kufrech, se podle mě nemůže skoro vůbec stát to, co píšeš.. Scanner ti vyhodí kufr, kterej na linku nepatří.. Čili kufr to může maximálně nestihnout (na to byli "experi" v Amstru), ale aby ho naložili na vyspělim letišti jinam, je TÉMĚŘ nemožné...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:21
Rozšafín Ctibum   
Jednou dávali dokument o tom, jak ne velkých letištích putují zavazadla od "uživatele" až do letadla. Nikdy jsem neviděl podobný bordel snad. Měl jsem z toho pocit, že ta šance, že ten kufr vždycky správně zahne, spadne do správného vozíku, nebo se prostě trefí do správné díry, může být tak okolo 30 procent....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:30
Serž   
to byl ten dokument o o'harskem letisti?
neprilis davno jsem nekde zahledl ze JFK zamestnava pres 30 000 lidi pro zajisteni chodu letiste, cela ceska armada
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   24. 3. 2006 / 23:42
tonde   
jo, viděl jsem dokument o letišti ve Frankfurtu a ohledně přípravy jídel - dělali 1.500.000 porcí jídla denně - nevěřil jsem....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 07:02
Premek
No, k tomu jak putuji bagaze na JFK - kdyz jsme vyztoupili z Airbusu CSA, po pruchodu imigracnim jsme museli pockat na kufry ze kterejma jsme pak prosli skrze celniky a predali je na prepazce lidem od Delty. Cely to pry probiha z bezpecnostnich duvodu, aby se pasazer "prihlasil" ke sve bagazi. Ale nutno dodat, ze krome toho, ze tam byla otresna fronta (asi osm pripoju z Evropy a Asie, takze samy velkokapacitni) tak predani spocivalo v tom, ze das bagl do ruky jednou manikovi, ktery nejakym zahadnym zpusobem bagly tridi (a neni to dle letiste urceni, mozna ma v oku implantovanou ctecku carkodu a potom je bere druhy typek, ktery uznava pravidlo cim vis tim lip (cti, z cim vetsi vysky kufr spadne...) Ten druhy chlapek ma pravdepodobne na starosti bezpecnost a ridi se tim, ze pokud je neco nebezpecnyho v zavazadle, ten pad to neprezije A ze to zavazadlo cestovalo po statech, usuzuju z neprime poznamky telefonistky na reklamacich a taky z ciste uvahy, ze pokud v pondeli okamzite po pristani linky nahlasim ztratu bagaze (ca 22:30), rano v sest hodin na internetu vidim, ze "Vase zavazadlo jsme lokalizovali a ted hledame let, kterym Vam ho posleme do Detroitu" a v sest vecer mi jina operatorka rekne, ze zavazadlo poleti tou samou linkou kterou jsem vcera priletel ja, tak predpokladam, vzhledem k tomu, ze New York - Detroit urcite nelita jedno denne, muselo se jim to dostat do nejakyho jinyho letu. A trochu statistiky - shodou okolnosti bylo hned v utery v novinach, ze celkem se loni ztratilo 30 milionu zavazadel, pricemz celkovy pocet prihlasenych zavazadel k preprave byl asi 3.7 miliardy (vychazi to asi 1.8 na pasazera) - takze jsem mel stesti, a stal jsem se majitelem jednoho z neceleho 1 procenta dotcenych zavazadel...
 

Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 07:08
Premek
Panove, ctu to po sobe a omlouvam se, ze jsem to neudelal poradne pred odeslanim - pevne jsem doufal, ze mi odpustite 'z' misto 's' ale "cim vis, tim lip", to je i na me silny kafe, takze veeeelka omluva - "cim vys, tim lip"
 

Re: Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 09:36
tonde   
neva, jsme zvyklí od některých -náctiletých na větší perly, příště zkus oslovení "hele", přidej k tomu "LOL", eventuálně pro umocnění "BIGLOL", zásadně vše je "best" nebo "good" a zdraví se "caw" - takže s tvým "vis" a "vys" já osobně měl ten nejmenší problém
Podobnou anabázi zažívalo mé zavazadlo z Anglie, jen bylo blbý, že to bylo těsně před Štedrým dnem a byly tam dárky. Ale zase musím pochválit ČSA, zavazadlo mi v noci přivezli až domů na jejich náklady a připojili písemnou omluvu, takže ježiške proběhl bez závad.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 11:35
kuma   
jo vy jste nezažili, že jste někde a kufry jinde? to je fakt terno. jednak bejt ve světě s holym zadkem - zvlášť v době devizovejch příslibů a absence kreditních karet to byl pocuc. Dneska si to ani nedovedu představit, žeb bych zažil stejnou situaci jako před lety. Už si taky skoro všechno muchlám do malýho piloťáku a beru "cabin". A ta sranda, když se pak komunikuje s úplně jinejma subjektama, jestli ten kufr někde našli (cestou s Air France do Nice skončil kufr někde na Sicílii či kde, protože spad do vozejku ňákejch Air Litoral) a chtěj ho vrátit, aby nemusli z pojistky platit náhradu. Jo kufry... (ale abych to nezakřik, už několik let se mi to nestalo)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 11:36
kuma   
No, co kufry... ale jmelí !!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 14:19
pseudoMates
To já vim, že se kufry ztrácejí, přece.. Jen jsem se podivoval nad tim, že když se na velkejch letištích kufry (z bezpečnostních důvodů) scannujou, že k tomu může dojí pouze tak, že se nestihnou přeložit, nebo zapomenou naložit. Pak to posílají jako RUSH zavazadlo, které podléhá speciální proceduře odbavení, jelikož v letectví platí zásada, že cestují bez svého kufru letět může, ale kufr bez "svého" cestujícícho ne. RUSHka je výjimka, aby bylo možno ztracené čamadany posílat za páníčky..
 

Re: fronta na t/o   25. 3. 2006 / 11:48
ph
Jen pro dokreslení. Tohle jsem fotil v Londýně u 27R.
9789 B / 380 x 500 / egll-27r.jpg
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ