| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | LKPR - autoland - problém 23. 9. 2002 / 12:17 | jelsta |
| ![](img/nic.gif) | Při automatickém přistání (lítám s Gmax A-310 ver.2. staženým z Avsimu) na LKPR mě automat navede na rwy 31 a 6 vždycky do země kousek před začátek dráhy. A glideslope je taky šílenej (RWY 24 jsem ještě nezkoušel). Přitom na jinejch letištích je to v pohodě (třeba LZIB). Zná někdo řešení tohoto problému? Kromě toho, že můžu převzít řízení sám )). Mám AFD 1.4 od Markyho |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: LKPR - autoland - problém 8. 1. 2003 / 12:42 | happylanding |
| ![](img/nic.gif) | Problem s G/S a AUTOLANDem ma vice letadel. Napr. i komercni a ne zrovna nejlevnejsi DreamFleet B737 to dela taky - autoland a GS drzi, ale "zapichne" to pred drahu, takze pokud ho nevypnes vcas, tak ses v ..... Tvurci v navodu pisi, ze za to muze FS2k2, takze asi si usetrili praci a prevzali to i s timto lagem.
Na druhou stranu mam i Wilco 767PIC a ten na AUTOLAND seda "jako do vaty" (vcetne podrovnani na 10!!!!) a GS drzi presne jak ma. Litat s nim je opravdu radost. Je videt, ze tito nesetrili a naprogramovali si to sami. Ero pak lita jako v realu.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: LKPR - autoland - problém 8. 1. 2003 / 12:46 | |
| ![](img/nic.gif) | ono na tom s tou vymluvou na fs2002 bude.... DreamFleeta budu kupovat pristi tyden, takze zatim letam na defaultnim boeingu a zatimco treba na LGAV se pri autolandu strefi skoro presne na zacatek drahy zatimco na jinych letistich /ted uz si nepamatuju presne, ale bylo to nekde v gumerice/ se strefi treba 100 m pred rwy... |
| |
|
|