| | | BGLXML verze 7. 10. 2005 / 16:40 | |
| | Nevíte někdo , jaká je poslední verze BGLXML , mám v150 a blbě tam choděj TaxiwaySigns. Udělal jsem si prográmek na vyextrahování značek z defaultního letiště do formátu pro CreatSign a v AP951140 jsou pouze Karlovy Vary - u ostatních bgl je to obdobné (NewBglAnalyze to umí, ale má zase jiné nectnosti) |
| |
|
| | | Re: BGLXML verze 7. 10. 2005 / 17:52 | |
| | Myslim, ze novejsi neexistuje. Nedavno jsem to taky zkousel. |
| |
|
| | | Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 12:34 | |
| | Mám dotázek, umí tohle udělat z BGLka XMLko nebo to pracuje naopak? |
| |
|
| | | | Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 12:37 | |
| | ale iba z afcadovskeho bgl, proste musi to byt bgl z afcadu a musia tam byt iba veci co su definovane v afcade, nesmu tam byt ziadne objekty a podobne veci. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 12:49 | |
| | Už ho mám staženej. Verze 1.8. Snad je to ta nejnovější. Měla by být pro FS9. Já ty AFD dělám právě v AFCADu. Tam mám možnost okamžitý vizuální kontroly ve FSce. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:11 | |
| | Naopak - AFCADovske BGL interpretuje spatne (se vsemi chybami co tam AFCAD naseka, ktere dekompiluje jako nesmysly). Oprotitomu BGLCOMP kopmpilovana BGLka dekompiluje vetsinou bez chyb. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:18 | |
| | Teda teď teoreticky. Kdyby tahle utilitka uměla dekompilovat i BGLka z AFCADu, tak by potom bylo možné některé body umisťovat podmíněně třeba podle směru větru, obdobně jako objekty ve scenerii??? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:19 | |
| | ??? v afcadu jsi taky nemohl delat bodiky a elementy zavisle na smeru vetru apod .) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:27 | |
| | Tyhle veci se vsechny daji delat jen ve SCASM nebo BLGC. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:28 | |
| | marky, ale je obecne problematicka spolupraca xml a bglc. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:39 | |
| | Na té neni vůbec nic problematického, naopak, tak to funguje nelépe.
Napíšu/oedituju cokoliv v BGLC, zkompiluju to do MDL a ten pak z XML volám. Tohle je "korektní" metoda jak dělat scenerie. Podotýkám, že fůra vývojářů (včetně mě) používají i různé "nekorektní" metody a skládají je přes sebe, aby dosáhli kýženého efektu ve scenerii. A pak se všichni divíme že nám ta FS tak často padá a svorně se nadává mrkvosoftu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:48 | |
| | jasne ja som mal na mysli pouzitie attach tools v gmaxe s tym ze by som pridal nejakemu attachovanemu efektu podmienky zobrazovania. A nemam na mysli tie podmienky co su napisane v SDK (to sa da) ale ine podmienky (NAV, ADF (pozor nie AFD), a podobne). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 14:09 | |
| | Tak to neprojde. Podminku musis mit uvnitr attachovaneho objektu v BGLC kodu. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:30 | |
| | Počkej, myslíš, že by šlo přehazovat parking včetně konektoru podle nějakýho parametru? Kdyby tohle někdo vyšpekuloval jak, pak by to bylaq hotová paráda. To by se pak dělaly AIčka pro klubový provoz |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:36 | |
| | Vubec ne. Stojánky jsou XML a to žádné podmínkové věci už z principu nemůže umět. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:38 | |
| | Dík, jen ta Tvoje odpověď zněla tak trochu povzbudivě. Ale závěr koresponduje s tím, co tu kdysi napsal Anatolij. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:40 | |
| | ) myslis z principu XML nebo z principu FSky? princip XML zadnym podminkam nevadi ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:32 | |
| | konecne jsi prisel na to, co ti tu asi pet lidi rika uz dve hodiny .) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:33 | |
| | vsak jo ) ja jsem jenom nechytil jak souvisi to, ze to umi dekompilovat BGL z Afcadu souvisi s tim, ze by to mohl umet .) |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BGLXML verze 20. 3. 2006 / 13:36 | |
| | Vypadá to sice bídně, takže zatím zcela na ..., ale vážně sem v celé historii tohohle fóra nenašel, že by to tu kdy někdo řešil. Za pokus nic nedám. A rozhodně to nebylo OT. |
| |
|
|