FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AFD a dynamika Jeden příspěvek | Celý strom
AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 10:52
MaPa   
Tohle je dotaz na tvůrce scenerií. Jak poslední dobou sleduju, tak se ve sceneriích objevují dynamické prvky, které dokážou vlastní scenerii vykreslit třeba podle vlivu větru, nebo času.
nedalo by se tohle nějak dostat i do AFD???
Jde mi o to, aby třeba stojánky letadel vedle dráhy se taky stěhovali s vlivem větru někam poblíž Téčka. AI provoz si je neumí takhle vyhledat.
 

Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:09
Priskac   
Dalo, pokial tvoris scenerku tak sa to da urobit, editaciou ASM kodu. Ak vsak mas na mysli doplnit do uz urobenej scenerky tak to je zial nemozne.

Peter
 

Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:18
= M@trix! =   
Existuje na to prosím nějaký tutorial? Docela by mě to zajímalo jak na to..
 

Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:26
Priskac   
no na toto Ta musim sklamat, v cestine urcite nie, mozno daco na nete (scenerydesign) ale je to asi o tom ze toto je priamo programovanie, takze pokym neovladas programovanie tak by som sa na tvojom mieste do toho ani nepustal, je to iba suche pisanie kodu. Nic viacej. Aha a kopec nervozity pri kompilacii a hladania chyb v zdrojovom kode
 

Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:31
= M@trix! =   
Z angličtiny a programoání strach nemám ani omylem (přecijen se tim tak trochu živím) ...
 

Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:24
MaPa   
Nejde mi o scenerku. Ta je jasná. Jen tak spekuluju o tom, zda by se i podobná vymoženost nedala našroubovat na AFD. Samotnej AFCAD to neumí. Nejspíš by bylo nutné AF2_něco.bgl z AFCADu převést do něčeho, kde by se na to našroubovaly tyhle časovopovětrnostní vychytávky a zase by se z toho zpatlalo zpět to BGLko.
Je vesměs jedno, zda by se stěhovalo celé parkovací stání, nebo jem parkovací kódy.
 

Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:30
Priskac   
aha uz chapem. no v tomto pripade Ta musim sklamat. to co chces ty tak je editacia xml (v podstate) a xml pri sucastnej verzii (otazne je ze ako to urobia pani vyvojari v MS do bucnosti) nepozna az taketo vymozenosti. ASM to pozna (do urcitej hlbky), ale zasa spolupraca ASM s XML je velmi problematicka a aj ja osobne som minule riesil podobny problem (v podstate spojitost XML a ASM na nejakej premennej (v tvojom pripade by to bolo ADF)) a zial aj po konzultacii s ostanymi developermi Ta musim sklamat ale asi to nebude moc mozne.
 

Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:33
MaPa   
Smůla. Zatím sem nepřišel na to, jak tohle ve stávajících možnostech AFD oblafnout
Prostě AI si nevybírá stání ani podle jejich vzdáleností, abych si pohrál s délkou pojížděček. Dám-li dvě stání pro jedno éro, pak na 100% zajede na to, co má vyšší prioritu (je uvedeno výše v Parkinglistu v AFCADu), teda pokud není obsazeno jiným.
 

Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:37
Priskac   
Ups, sorry ja som si blbo precital tvoj prispevok som si pomylil AFD a ADF, sorry, ospravedlnujem sa

co sa tyka AFD ak s tym az take moc skusenosti nemam, ale na toto by Ti vedeli odpovedat mozno ludia typu Marky a podobne.
 

Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:38
MaPa   
Sakra, ale stejně si ve skrytu duše myslím, že by to mělo nějak jít. Vždyť nejde o nic jiného, než podle parametru, kterým je vyjádřen třeba směr větru se posouvaj body zbrazení objektů ve scenerce.
Parking je v AFD taky definovanej souřadnicí stejně jako jsou konce pojížděček.
Jediný co k tomu bude chybět, bude nástroj, kterej by to uměl doplnit o tuhle vychytávku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:39
Tragédie v JRD
afd data jsou generovana z XML. v XML jsou uvedeny souradnice pojizdecek, souradnice rohu ploch, pozice gejtu, navaidy (vory, ndb, fixy, ilsy, markery). zadna dalsi logika v tom neni.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:42
MaPa   
To by právě mohlo pomoci, protože to přehazování statických objektů ve scenerce je taky nějak parametrizovaný v XML.
Jde o to, aby pozice "gejtu" pro mě parkungu GA a příslušné pojížděžky se změnila, když se otočí vítr.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 11:55
Priskac   
viem co ty myslis ale neviem. Ty mas na mysli napisane nieco taketo:

if (vietor z kurzu) use XML1
else XML2

ze ano? ale neviem ci by sa nieco podobneho dalo urobit....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 12:20
MaPa   
Abych se přiznal, vůbec netuším, jak to experti na scenerky dělaj, ale určitě jde o nějak zapsanou podmínku v XML, která je pak se zbytkem zkonvertovaná do BGLka.
Dá se BGLko dekompilovat do XML???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 12:25
Priskac   
to som Ti iba napisal (nebol to priamo kod) ze co asi ty chces, v podstate ty sa pytas ci sa da nieco taketo:

Ak bude vietor z kurzu XX pouzi XML1, ak bude vietor z ineho kurzu pouzi XML2.

ze? ak som to dobre pochopil. No neviem, hovorim ako v ASM sa toto nebude dat urobit urcite, ci by sa to dalo urobit v XML (resp. v AFD) tak to si tiez niesom isty. Ak si to videl na nejakej scenerke tak to zrejme, stretol si sa s tymto u nejakej scenerke? Ak hej tak napis ze v akej (na mail - idem na zopar dni mimo - ked sa vratim pozriem sa na to), a ak to bol iba napad ci to je mozne tak Ti odporucam kontaktuj sa s Markym, on by sk tomu mozno vedel viacej.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 12:30
MaPa   
Zrovinka Medlánky 2.0 od bumpera to využívaj. Když fouká na dráhu 33, tak se mu blaníci rojej u prahu 33ky a když na 15ku, tak sou hnedle na druhý straně
Jenže to jsou ty součásti scenery, co se tam jen tak pletou a nelítaj.
Když pak dělám AIčko, tak třeba šoupnu parking k prahu 15ky. Když je 15ka v provozu, pak je to OK, ale jak se vítr otočí, tak to AIčkový éro tam nějak siří, či sirotí nebo sirotkuje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 13:22
Tragédie v JRD
odpovedel jsi si sam ty blatnicci jsou tam jako scenerie, AFD data jsou odrudou scenerie a nejde v nich delat vsechno .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 13:27
MaPa   
Seš se vším hnedka hotovej. To, že to ještě nikdo nedělal neznamená, že to třeba nějak nejde. Ono GATE u velkejch letišť se Ti nemění ani když fouká se SSSR. A malý letiště se AI provozem taky nějak moc nehemžej, takže nedůvěřuju a prověřuju.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 16:29
Cesmina
Musím tě zklamat , ale tohle skutečně nejde , ve scenerce se to neřeší v XML ale přímo v modelu, který to XML volá , v XML pro AFD data neexistuje žádná podmínková logika
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFD a dynamika   20. 3. 2006 / 13:21
Tragédie v JRD
mapa nechce nahrazovat cely XMLko .. i kdyz mozna to taky.. on chce aby kdyz takovy a makovy vitr, tak aby AI pouzivalo nejdrive stojanky A, B, C a D, a kdyz fouka jiny vitr, tak aby AI pouzivalo stojanky X, Y , Z ... a ja si myslim ze to proste nejde .)
 

Re: AFD a dynamika a LKCM   20. 3. 2006 / 13:40
MaPa   
Bumpíku, máš smůlu. Budeš muset šoupat některejma člobrďíkama, páč jinak neprokličkuju s Marií do hangáru. Buď v zimě přijdeš o kámoše, nebo v létě o jinýho experta.
 

Re: Re: AFD a dynamika a LKCM   20. 3. 2006 / 15:02
bumper   
Teda ze bych zrovna s clovickama u hangaru chtel soupat ..eh ale posunout bych je nekam mohl, jsou to zrovna kamosi co znam a kdyz uvidi, ze je nekdo prefiknul kridlem Zlina, asi se jim to nebude libit.
 

Re: Re: Re: AFD a dynamika a LKCM   20. 3. 2006 / 15:31
MaPa   
Zkusím to nějak prokličkovat, ale zatím to vždycky jeden z nich vods.... Prostě dostal křídlem vod Marie na solar.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ