FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 30. 11. 2024, svátek má Ondřej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Všichni na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:10
Orbith AVP4MP   
Všichni do LKPR na pozici LKPR_GND je Alex
 

Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:13
Tomino
a povině let LKPR-LZIB nebo LZIB-LKPR,ať pomůžeme ke zdolaní C1 zkoušky v Blavě
 

Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:28
Gustav ( BHA576 )   
Krásný nacvičil jsem si dvakrát hold short na taxiway G a A1. Moc se mi to líbilo asi takhle to nějak vypadá v reálu,když je na Ruzyni cvrkot. V Bratislavě jsem tak pomohl,takže mám na dnešek splníno. Ahoj všem
 

Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:16
pseudoMates
Akorát, Gustave, nechci Ti šahat do svědomí, ale podle radaru to vypadalo tak, že si přejel jak křižovatku G a F, ale i G a A1. Resp. si zajel na A1, čímž si jí zablokoval.. Měl si zůstat na G tak, aby se A1 dala použít až na G..
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 22:54
Serž   
G a A1 urcite neprejel protoze ja s pojizdenim cekal na Gustava a vizualne byl na spravnem miste
 

Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:30
pseudoMates
No, tak to je nějaký divný.. podle radaru stál Gustav už na A1..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:32
Serž   
ja k nemu byl bliz nez ty na vezce
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:35
pseudoMates
Věřim radaru...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:37
Rozšafín Ctibum   
A koukals na radar? Se slečnou po boku zrak často zabloudí i jinam...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 01:53
pseudoMates
Jedním okem na radar, druhým na údolí.. Nehledě na to, že na rozdíl od tebe, jsem schopne ten radar sledovat víc..))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 02:03
Rozšafín Ctibum   
Jeste ze uz spim a na tuhle urazku nemuzu reagovat
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 03:04
ovecka
Vďaka Bohu, že nereaguješ.som si povedala, že nebudem ani ja v tomto strome, ale nedá mi.. Hlavne ďakujem všetkým za lety a za trpezlivosť, fakticky, som veľmi vďačná, že ste prileteli, ale súhlasím s tomomS, radčej sa na periskope ozaj venujte veciam ako problémy s IVAP, oki? Nech vám nič nebráni mať z letu takú radosť, akú majú ATC dole na zemi, keď to všetko klape. naslyšenou
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 15:22
Gustav ( BHA576 )   
No tak jak to vlastně bylo hold short Foxtrot Golf jsem si vysvětlil jako ten kousek Golf ,co je před Charlie,protože tam je na taxiway namalovaná ta žlutá čára.Je pravdou, "protože mám strašně dlouhej ocas ",že mne půlka byla na F a půlka na G.No a u tý G a A1, tam žádná čára není,tak jsem chvíli stál na čistým Golf a když Serž přeroloval z A1 na A,tak mne napadlo vecpat se na ten malý kousek A1 mezi G a A. To ovšem už vůbec nebyl šťastnej nápad a trčel jsem tam s Jumbíkem jako když prvně parkuju u chodníku.Na druhou stranu jsem zase z vašich příspěvků o něco moudřejší a už si vždy budu pamatovat,že hold short G znamená ještě na Foxtrot zastavit před vjezdem na G. A u tý A1 zastavit na Golf ještě než se kříží s A1.
 

Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 17:59
pseudoMates
Ano, ano.. Jestliže dostaneš "hold short of", tak to znamená zastavit ještě PŘED tou pojezdovkou a nevjet na ní ani v případě, jaký píšeš, že Serž už odjel.. Nemůžeš tušit, proč ti to ATC nařídil.. Proto se buď zeptej, jestli můžeš pokračovat v pojíždění, ale rozhodně sám neměň pozici... Seš na řízeným letišti, tak to ani nejde...
P.S.
Na Golfu si před Charlie zastavit nemohl, neb se Golf a Charlie nekřižují..)
 

Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:37
Tragédie v JRD
chudak holka.. za chvili si bude pripadat jako opicka v ZOO
 

Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:53
Saludo   
A ty už jsi z toho mokrej, viď
 

Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 20:59
Serž   
taky mi to tak pripada
 

Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:18
Orbith AVP4MP   
proč myslíš,že jsem tam přidával ty smajly???Aby si tady pán něco nemyslel.
 

Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:17
Filip   
A kolik z vás nedoletělo kvůli IVAPu?
 

Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:20
Orbith AVP4MP   
sem letěl LKPR-LKTB a tak 7majlí za LKKA mi to při přeladění na lktb kvůli ATIS spadlo
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:36
Lowmick   
Ja to prezil.
Na severovychod od LKPR jsem jeste zahlid nadherny stratusy, to se zase wx na IVAO vysvihlo
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 21:47
Hory1989   
A já pořád kde vězíš. Sem si stihnul naštudovat plánky Tuřan, protože běžně bývám na LKKV. Tam je ale jaksi v poslední době šrumec.
 

Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 22:00
Flashman
Ja. Kusok pred RASIMom mi zacalo lietadlo robit zahadne obluky az nakoniec padlo do vyvrtky a nastalo take pretazenie, ze sa mi zcervenala obrazovka... lietam LDS 767 a nikdy sa mi to este nestalo... zeby ten novy IVAP?
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 22:18
pseudoMates
jj, novej IVAP se opravdu "povedl"...
 

Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 22:37
tomS   
co s tím, moc nemám trpělivost, dneska mi to spadlo dvakrát, není na vině FSUIPC?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 22:52
Serž   
spis ne protoze driv se neco podobneho neobjevovalo, urcite ne tak aby se o tom porad mluvilo. za tu dobu co jsem byl na APP to spadlo 3 letadlum, AUA426 pak tusim SVK007 a CVZ048. ted zrovna pristal Tu-154 a asi na 6 majli na finale hlasil 55 uzlu crosswind. btw ti co padali tak v prostoru TMA severne az severovychodne od RASIM a byli +/- ve FL60
kdyz pomineme ze takovy pad skoro v ILS nasssstve tak stroje litali rychlosti cca 1400-1600 GS v podivnem obrazci kolem jednoho bodu a pak mizeli. ze by mezi RASIM-NER-KOPIT byl novy prazsky trojuhelnik? s takovou se u nas budou litat souteze o to kdo ve zdravi pristane
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:09
Tragédie v JRD
litam se starym ivapem (121) a naprosto bez problemove litani ... doporucuji downgrade
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:21
tomS   
v mém případě to nejde, protože při starém Ivapu mi při hlášce o možné aktualizaci spadne FSka
tak to vypadá, že už si on line nezalítám, nebo budu muset přejít na jinou sít´ (


P.S. ještě jednou jsem to zkusil s cessnou (OKTOM) a zas to samý, ráno taky v Líních, tak si myslím, že to nebude místem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:24
Rozšafín Ctibum   
Ono je to jen dočasně, já bych byl v klidu, do týdne tu máme novej patch, už s eo tom diskutuje na IVAO foru a řekl bych, že s tím něco udělaj. Maximálně se vrátíme zpátky ke starší verzi, ale rozhodně to takhle nezůstane
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:29
tomS   
díky za uklidnění
aspoň, že se to řeší, já myslel, že už všechny zajímá jen kdy bude zase řídit ONA a s kym chodí pseudopilot
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:30
Tragédie v JRD
nekdy to tu tak opravdu vypada..

ale vazne.. tohle je obrovsky pruser a vubec nechapu, jak Te mohlo napadnout, ze by se tak velky problem neresil .. samozrejme se resi ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   21. 3. 2006 / 19:03
Teflon_490   
Tak to vypada, ze se nakonec budeme muset vratit ke starsi verzi - aspon na chvili. Ted sem koukal na ivao forum, a sice tam o vetru psane je, nicmene to je stary dobry vitr, ktery se z niceho nic z kurzu 180 stoci na 360, co uz treba pri 50 knotech udela overspeed (a resilo se to uz pred docela dlouhou dobou ne az s prichodem 1.3.0, a je to i bug standardniho weather enginu FSky).
Nenasel jsem ovsem, ze by se tam resilo, ze behem minuty se vitr vysplha k 800 knotum, coz se mi stalo zase pred chvili. Kdyz sem mu "utekl", pak se zase vse pomalu vratilo k normalu. Jeste jsem zpozoroval, ze asi diky tomuto vetru po ceste potkavam stadecka mraku, jak si kolem me prosvisti rychlosti asi 3 machy a zmizi v dalce.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:10
xWing   
Ja ako SVK007, som nemal pri prilete na LKPR ziadny problem.
klop - klop na drevo
Ta otocka o 360 stupnov co ste videli na radare, bol omyl APP
dal mi kurz 230 miesto 330 a to som sa preistotu este opytal ci 230
Ked som zacal tocit na 230, potom sa APP ozval s omluvou ze malo byt 330.
Ale fakt neviem kto ma ake problemy s IVAPom, ja mam tiez ten najnovsi ale (klop-klop) zatial ziadny problem.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:23
Serž   
takze se SVK007 jeste omlouvam ze jsem ho zaradil mezi padle bojovniky, priste se polepsim (klop-klop) a s tim padanim to je taky vybirave protoze nekterym to ani s 1.3.0 nepada (klop-klop)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:23
Teflon_490   
Jak uz se tu jednou psalo, novy Ivap dela nejake problemy s vetrem, a neni to "JEN" 55kts cross, ale po vzletu z rw24 na VOZ jsem mel pres 800kts!!! wind, cross nevim, ale to letadlo neletelo, bylo unaseny jako na rece, proste se stim nedalo nic delat. Doufam, ze bude oprava brzy, protoze nevim, jak by se to sneslo, kdybych to downgradoval zpet, tedy bez odinstalovani a nainstalovani.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:29
Tragédie v JRD
odinstalujes a nainstalujes.. na tom neni zadna veda
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR   19. 3. 2006 / 23:33
Teflon_490   
Jasne, ale podle toho, jaky jsou nekdy problemy treba s MTL, aby to poradne chodilo, myslim, ze se doporucuje mit nejdriv nainstalovany Ivap, potom az MTL. Vim ze to s nejvetsi pravdepodobnosti bude chodit i po takovehle reinstalaci a reindexaci, ale ridim se dle hesla "if it aint broken, dont fix it" A ten tyden nez bude oprava mne nezabije.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR - FICAK -)   20. 3. 2006 / 07:39
xWing   
Este by ma zaujimalo, ako viete ze je to vietor o rychlosti 800kt ???
Pokial viem, FSka v tej liste (SHIFT-Z) dokaze ukazat maximalne 99kts, proste trojciferne cislo som tam nikdy nevidel.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR - FICAK -)   20. 3. 2006 / 07:44
Teflon_490   
Jednoducha odpoved - PMDG B737 Glass Cocpit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR - FICAK -)   20. 3. 2006 / 12:06
Serž   
a tusim ze 767 primo na overheadu na obrazovce irs to taky umi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR - FICAK -)   20. 3. 2006 / 13:03
Orbith AVP4MP   
nebo taky rychlost tvýho letu vůči zemi,která se objeví při zmáčknutí magické kombinace Shift + Z .Ještě před mým vyřešením problému mi vítr ukazoval až 2400 Uzlů.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni na LKPR - FICAK -)   20. 3. 2006 / 13:23
Tragédie v JRD
Mozna proto, ze jsi jeste takovy vitr v simulatoru nezazil ..
 

Re: Re: Re: Všichni na LKPR   20. 3. 2006 / 15:27
Gustav ( BHA576 )   
Chlapi věřte nebo né,ale mně se to skutečně zatím vyhýbá. Já na novým IVAPu zaznamenal pouze,že na displejík přibyla doprostřed nahoru moje volačka a že před přistáním na 24 to ukazovalo ( myslím Jumbík ) rychlost a směr větru ještě těsně nad zemí a to my před tím nedělalo.
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ